ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.40 46,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EMOCJONOMIKA WYKORZYSTYWANIE EMOCJI A SUKCES W BIZNESIE


HLL DAN

wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 49.40 Twoja cena  46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.

Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy – najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych – budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami.

„Książka Dana Hilla to objawienie”.
Philip Kotler, autor Marketingu
„Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach”.
Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy
„Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących sugestii. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje biorą górę nad logiką, pokazuje, jak wykorzystywać emocje w budowaniu marki, strategii reklamy, sprzedaży i kontaktów z klientami. Nie zwlekaj – kup ją, przeczytaj i wykorzystaj w praktyce, zanim zrobi to twoja konkurencja”.
Jeffrey Gitomer, autor Czerwonej książeczki sprzedawcy



Dan Hill jest założycielem i prezesem firmy konsultingowej Sensory Logic. Jest autorytetem w dziedzinie wpływu emocji na zachowanie konsumentów i pracowników oraz ekspertem w wykorzystaniu mimiki twarzy do analizy procesów decyzyjnych klientów. Często występuje jako mówca na konferencjach biznesowych na całym świecie i jest autorem książki Body of Truth: Leveraging What Consumers Can’t Or Won’t Say.


Spis treści:

Wstęp
Podziękowania
Wprowadzenie

Część pierwsza: Znaczenie emocji

1. Nowy wzorzec myślowy
Zarys
Nauka: trzy części mózgu
Psychologia: zrównoważenie intuicji i rozwoju
Ekonomika: emocje w równaniu ekonomicznym

2. Nauka o obserwacji mimiki twarzy
Zarys
Wyzwanie: gdy słowa zawodzą
Jak działa obserwacja mimiki twarzy - geneza i zakres
Praktyczna obserwacja mimiki twarzy

3. Emocje i motywacje
Zarys
Jak uczucia wpływają na zachowanie - kontekst emocji
Motywacje: wewnętrzny napęd
Matryca Emocjonomiczna: wprowadzenie modelu strategicznego

Część druga: Zastosowania praktyczne - rynek

4. Branding
Zarys
Odzwierciedlanie przekonań: potrzeby klientów
Poczucie przynależności: pozycja społeczna a potrzeba bezpieczeństwa
Jak budować zażyłość i komfort w sprzedaży
Wnioski

5. Projektowanie ofert, opakowania i użyteczności
Zarys
Podtrzymywanie reakcji "och"
Zysk dla zmysłów: droga do serca
Radość - funkcjonalne spełnienie
Wnioski

6. Reklama
Zarys
Przykuć uwagę
Niewidzialna linia: dlaczego warto poznać rynek docelowy
Precz ze sceptycyzmem
Wnioski

7. Sprzedaż
Zarys
Zaangażowanie: model budowania relacji
Dotrzymać kroku klientom
Wzajemne nagradzanie: tworzenie postrzegania zbiorowego "my"
Wnioski

8. Obsługa klienta
Zarys
Szacunek: zwiększanie skuteczności
Tworzenie więzi: powrót zachwytu
Wsparcie: to miało sens
Wnioski

Część trzecia. Zastosowania praktyczne - miejsce pracy

9. Przywództwo
Zarys
Wyższe dobro: dlaczego charakter ma znaczenie
Jasna perspektywa
Kultura spójności
Wnioski

10. Zarządzanie pracownikami
Zarys
Kompatybilność
Wzajemne zaufanie
Inspiracja dla poszukiwań i kreatywności
Wnioski
Posłowie
Bibliografia
Informacje i pozwolenia dotyczące wykorzystanych fotografii
Indeks


416 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024