English for Customer Care powstał z myślą o osobach
pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta.
Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik
komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w
sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w call center, a ;także przy
obsłudze infolinii.
Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych,
nagranych na załączonej płycie CD) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym oraz
pisemnym kontakcie z ;klientem
Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną
część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych
kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy
samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie
pre-intermediate i/lub intermediate.
Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:
zintegrowaną płytę CD
- klucz do ćwiczeń,
- listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
- listę użytecznych zwrotów,
- Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
- transkrypcje nagranych tekstów.
80 strony, oprawa miękka, Format: 19.5x26.0cm