ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.50 38,48   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ENGLISH FOR CUSTOMER CARE WITH CD


RICHEY R.

wydawnictwo: BC EDUKACJA , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

English for Customer Care powstał z myślą o osobach pracujących przy bezpośredniej obsłudze klienta.

Specyficzne dla takich sytuacji zwroty i opanowanie stosownych technik komunikacyjnych bardzo przydadzą się w rozmowie z klientem w dziale sprzedaży, w sklepie, banku, hotelu, podczas rozmowy telefonicznej w call center, a ;także przy obsłudze infolinii.
Publikacja zawiera m.in. przykładowe scenariusze rozmów (także telefonicznych, nagranych na załączonej płycie CD) oraz słowa i zwroty niezbędne przy osobistym oraz pisemnym kontakcie z ;klientem



Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:


zintegrowaną płytę CD

  • klucz do ćwiczeń,
  • listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
  • listę użytecznych zwrotów,
  • Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
  • transkrypcje nagranych tekstów.

 


80 strony, oprawa miękka, Format: 19.5x26.0cm

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024