English for Marketing and Advertising przeznaczony jest dla
osób związanych z branżą marketingu i reklamy.
Podręcznik nie tylko pomaga w nauce niezbędnych sformułowań i zwrotów,
lecz także służy pogłębianiu fachowej wiedzy. Porusza kwestie takie, jak np.
budowanie świadomości marki, badania rynkowe, zbieranie danych o wizerunku firmy w
mediach, marketing bezpośredni i public relations.
Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną
część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych
kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy
samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie
pre-intermediate i/lub intermediate.
Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:
zintegrowaną płytę CD
- klucz do ćwiczeń,
- listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
- listę użytecznych zwrotów,
- Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
- transkrypcje nagranych tekstów.
80 stron, oprawa miękka, Format: 19.5x26.0cm