ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ENGLISH FOR MARKETING AND ADVERSITING WITH CD


GORE S.

wydawnictwo: BC EDUKACJA , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 40.50 Twoja cena  38,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

English for Marketing and Advertising przeznaczony jest dla osób związanych z branżą marketingu i reklamy.

Podręcznik nie tylko pomaga w nauce niezbędnych sformułowań i zwrotów, lecz także służy pogłębianiu fachowej wiedzy. Porusza kwestie takie, jak np. budowanie świadomości marki, badania rynkowe, zbieranie danych o wizerunku firmy w mediach, marketing bezpośredni i public relations.



Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych kursach specjalistycznych.
Short Course Series to także materiał, którym można się posługiwać przy samodzielnej nauce języka w domu.
Seria przeznaczona jest dla osób uczących się języka angielskiego na poziomie pre-intermediate i/lub intermediate.

Wszystkie tytuły z serii SCS zawierają:


zintegrowaną płytę CD

  • klucz do ćwiczeń,
  • listę słówek wraz z ich wymową i znaczeniem w jęz. polskim,
  • listę użytecznych zwrotów,
  • Test yourself! – świetny sprawdzian dla samouków,
  • transkrypcje nagranych tekstów.

 


80 stron, oprawa miękka, Format: 19.5x26.0cm

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024