ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 111.10 105,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLIENCI.COM JAK STWORZYĆ SKUTECZNĄ STRATEGIĘ BIZNESOWĄ DLA INTERNETU


SEYBOLD P.B. MARSHAK R.T.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 111.10 Twoja cena  105,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka, która pomoże Ci zbudować firmę wykorzystującą handel elektroniczny oraz zarobić na Internecie.

Patricia Seybold należy do tych niewielu osób, które posiadają zarówno przygotowanie zawodowe, jak i doświadczenie niezbędne do napisania książki na temat handlu elektronicznego, którą każdy ze świata biznesu powinien przeczytać. Seybold doradza ogromnym firmom nie tylko w zakresie technicznych wymogów skutecznej strategii handlu elektronicznego, lecz także w kwestiach związanych z zarządzaniem, marketingiem, sprzedażą oraz systemem obsługi klienta, koniecznych do stworzenia infrastruktury, która gładko połączy przedsięwzięcia firmy związane z handlem elektronicznym z całością jej działalności.

Wszystko zaczyna się od klientów. Przez ostatnie kilka lat Patricia Seybold pracowała z pionierami w dziedzinie handlu elektronicznego, którzy ułatwili życie klientom, dzięki odkryciu ich pragnień i opracowaniu odpowiedniej strategii internetowej. Książka Klienci.com naszpikowana jest przykładami, w jaki sposób firmy - zarówno giganci z listy Fortune 500, jak i mniejsze przedsiębiorstwa - podjęły inicjatywy handlu elektronicznego, które pomogły im pozostawić konkurencję daleko w tyle. Oto niektóre z nich:

National Semiconductor poczynił ogromne, korzystne zmiany w wyniku finansowym firmy dzięki skierowaniu swojej oferty do wlaściwych klientów (nie zawsze tych, którzy podejmowali ostateczną decyzję o zakupie) poprzez firmową witrynę internetową.

Hertz skoordynował swoją strategię handlu elektronicznego z całością swojej działalności, dzięki czemu na łeb na szyję bije konkurencję w zakresie posiadania wiedzy o wszystkich doświadczeniach klienta związanych z firmą.

National Science Foundation usprawniła swoje procesy poprzez zaangażowanie wszystkich współpracowników w rozwój sieciowej strategii firmy.

Wells Fargo zatrudnia pracowników do spraw sprzedaży i obsługi dysponujących pełnym obrazem klientów, zapewnia kompleksowe zakupy w Sieci oraz sprawia, że usługi bankowe online są najszybciej rozwijającą się częścią firmy.

iPrint przekształcił firmę dzięki wykorzystaniu Sieci do samoobsługi klientów w zakresie projektowania produktów końcowych zgodnych z ich wyobrażeniem.

Boeing w taki sposób zaprojektował swoją witrynę WWW, by pomóc klientom skuteczniej wykonywać swoją pracę.

Dow Jones zapewnił zindywidualizowane usługi dzięki elektronicznej wersji The Wall Street Journal, dowodząc, że klienci zapłacą za wartościowe informacje w Internecie.

Tripod rozwinął się z działalności typu start-up do firmy z ponad milionem członków dzięki wspieraniu żywotnej społeczności online.

Dodatkowe przykłady firm: American Airlines, Amazon.com, Babson College, Beli Atlantic, Dell Computer, PhotoDisc, General Motors oraz Cisco Systems czynią z książki Klienci.com wyjątkowo bogate źródło pomysłów oraz informacji. To właśnie jest książka, której potrzebujesz, by nie wypaść z obiegu w ulegającej szybkim przemianom erze handlu elektronicznego.

Patricia Seybold jest założycielem i dyrektorem generalnym Patricia Seybold Group, z siedzibą w Bostonie, światowej firmy konsultingowej w zakresie rozwiązań biznesowych i technologicznych. Wśród jej klientów znajdują się takie firmy jak: Ameritech, Arthur Andersen, Clorox, Hewlett Packard, Międzynarodowy Fundusz Walutowy, Microsoft, State Street Bank oraz Warburg Pincus.

Spis treści

Przygotowanie sceny

Część pierwsza Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym

Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektronicznego

krok 1. Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe

krok 2. Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług

krok 3. Przekształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego

krok 4. Zaloguj swoją firmę do zysku: opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego

krok 5. Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym

Część druga

Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków

Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków

analiza przypadku 1. Skieruj swoją ofertę do właściwych klientów

American Airlines

National Semiconductor

Opanowane lekcje

analiza przypadku 2. Weź odpowiedzialność za wszystkie doświadczenia klienta związane z Twoją firmą

Hertz

Amazon.com

Opanowane lekcje

analiza przypadku 3. Usprawnij mające wpływ na klienta procesy zachodzące w firmie

Babson College

National Science Foundation

Opanowane lekcje

analiza przypadku 4. Zapewnij pełny obraz relacji z klientem

Bell Atlantic

Wells Fargo

Opanowane lekcje

analiza przypadku 5. Pozwól klientom na samoobsługę

Dell Computer

iPrint

Opanowane lekcje

analiza przypadku 6. Pomagaj klientom w ich pracy

Boeing

PhotoDisc

Opanowane lekcje

analiza przypadku 7. Zapewnij spersonalizowane usługi

Wall Street Journal Interactive Edition

firmy Dow Jones

General Motors

Opanowane lekcje

analiza przypadku 8. Stwórz społeczność

Cisco Systems

Tripod

Opanowane lekcje

Synteza najlepszych praktyk

Kolejne kroki

Indeks

417 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024