ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.00 46,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ALIANSE STRATEGICZNE


CYGLER J.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Alianse strategiczne podejmuje problematykę tworzenia i zarządzania aliansami strategicznymi. Uwzględniono w niej najnowsze dokonania teoretyczne z zakresu współpracy przedsiębiorstw, zilustrowane przypadkami z praktyki gospodarczej w Polsce i na świecie.

Dużym walorem książki jest również prezentacja doświadczeń praktycznych autorki, nabytych w trakcie prowadzonych badań i projektów doradczych.

[Książka] reprezentuje dobry akademicki poziom i wnosi w dużej mierze nową wiedzę o roli, jaką alianse odgrywają we współczesnym zarządzaniu oraz bardzo potrzebną polskim menedżerom wiedzę o tym, jak zawierać alianse strategiczne i jak nimi zarządzać. [...] Może ona stać się ważną lekturą dla studentów wydziałów ekonomii i zarządzania, kadry naukowej oraz bardziej ambitnych menedżerów.

(prof. zw. dr hab. Maria Romanowska)

206 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024