ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-COMMERCE


GREGOR B. STAWISZYŃSKI M.

wydawnictwo: BRANTA , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dr hab., prof. nadzw. Uniwersytetu Łódzkiego Bogdan Gregor jest dziekanem Wydziału Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Jego dorobek naukowy obejmuje ponad 150 publikacji. Był stypendystą Fundacji Humboldta i DAAD. Odbył liczne staże w uczelniach zagranicznych (m.in. na uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii i Holandii). Jest wykładowcą na studiach MBA. Ma ścisły kontakt z praktyką. Uczestniczył w opracowaniu strategii (głównie marketingowych) oraz ekspertyz dla wielu przedsiębiorstw. Członek kilku rad nadzorczych spółek akcyjnych.

Mgr Marcin Stawiszyński jest doktorantem w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zajmuje się problematyką zintegrowanych systemów informacyjnych zarządzania. Od kilku lat związany jest z wiodącymi firmami Nowej Ekonomii. Pracował m.in. w portalu Wirtualna Polska. Jest autorem artykułów na temat wykorzystania nowych technologii w marketingu.

e-Commerce jest - jak dotychczas - pierwszą publikacją na naszym rynku wydawniczym, która w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma ona wiele cech monografii.

Autorzy podjęli przede wszystkim próbę wykorzystania potencjalnych możliwości oraz rzeczywistych uwarunkowań rozwoju handlu elektronicznego (głównie ekonomicznych, prawnych i technologicznych).

Praca ma walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego grona odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w Internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej - e-gospodarce.

374 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024