Nowatorscy konsultanci Jason
Jennings i Laurence Haughton odsłaniają kulisy błyskawicznego awansu
najpopularniejszych firm świata na czoło ich branży i wyjaśniają, jak im się udaje
być zawsze o krok przed konkurencją.
Książka SZYBKOŚĆ JAKO
ATUT W BIZNESIE zawiera wszystkie tajemnice i sposoby, dzięki którym najszybciej działający
biznesmeni odnoszą w swoich dziedzinach - z oszałamiającą szybkością - wielkie
sukcesy.
Z tego zajmującego i
pouczającego poradnika dowiesz się, jak można:
- SZYBKO myśleć,
przewidując i dostrzegając trendy,
- SZYBKO podejmować decyzje,
stosując odpowiednie zasady i wciąż rewidując przyjętą strategię,
- SZYBKO zdobywać rynek,
wykorzystując przewagę nad konkurencją i instytucjonalizując nowatorstwo,
- zachować SZYBKOŚĆ
dzięki elastyczności i bliskiemu kontaktowi z klientem.
299 stron