ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZMIANY ORGANIZACYJNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE TEORIA I PRAKTYKA


ZARĘBSKA A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Anna Zarębska - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu, pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki Lubelskiej, adiunkt w Katedrze Zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu zarządzania zmianami organizacyjnymi, a także szeregu projektów restrukturyzacyjnych dla przedsiębiorstw. Prowadzi wykłady z zakresu zarządzania zmianami na studiach licencjackich, policencjackich, dziennych, podyplomowych i MBA w Politechnice Lubelskiej - University of lllinois (USA), Lubelskiej Szkole Biznesu - University of Central Lancashire (Preston, UK), Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Zainteresowania zawodowe koncentruje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji i psychologii pracy. Trener w zakresie technik sprzedaży, obsługi klienta, doskonalenia umiejętności menedżerskich, efektywnej współpracy w zespole, negocjacji handlowych, zarządzania czasem i organizacji pracy. Na stale współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami o zasięgu ogólnopolskim.

Tematem książki są zmiany organizacyjne. Niniejsze opracowanie jest wynikiem kilkuletniej pracy nad problematyką skutecznego wdrażania zmian w przedsiębiorstwach. Stanowi podsumowanie zarówno teorii, jak i wniosków z przeprowadzonych badań nad wieloma organizacjami poddanymi procesom zmian, z których jedne odniosły sukces, inne porażkę. Opracowanie nie ma więc wyłącznie teoretycznego charakteru. Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców zarówno studentów, jak i wykładowców, trenerów i szkoleniowców oraz - a może przede wszystkim - dla praktyków z zakresu zarządzania zmianami organizacyjnymi.

Książka z powodzeniem może być podręcznikiem akademickim przeznaczonym zarówno dla studentów studiów licencjackich, policencjackich, magisterskich, jak również słuchaczy MBA oraz praktyków zarządzania.

246 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024