ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLIENCI KUPUJĄ TYLKO OD ZWYCIĘZCÓW JAK ZOSTAĆ CHARYZMATYCZNYM SPRZEDAW


ALTMANN H./SPRZEDAWCĄ OCZAROWAC KLIENTA I ZWIELOKROTNIĆ ZYSKI

wydawnictwo: GALAKTYKA , rok wydania 2010, wydanie II

cena netto: 57.90 Twoja cena  55,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawców, takich jak przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy działu sprzedaży i inni, którzy w codziennych zmaganiach z globalną konkurencją, pragną się wybić ponad przeciętność i osiągnąć handlowy sukces.

Jest także doskonałym wprowadzeniem w przedsiębiorczość dla wszystkich młodych ludzi rozpoczynających pracę, ukazując im praktykę działalności handlowej w jednym z wiodących krajów Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodzących w naszym kraju oraz zbliżającego się wejścia Polski do Unii książka ta pozwala zobaczyć, jak należy działać, aby osiągnąć sukces w warunkach, które stopniowo obejmą całą naszą gospodarkę.

Ciągle się słyszy o niewiarygodnie skutecznych sprzedawcach, którzy sprzedają nie odrobinę powyżej średniej, ale nawet o 300 lub 400% więcej od swoich kolegów. O sprzedawcach, których nie zraża ani brak koniunktury, ani silna konkurencja. Jakie tajemnice kryją się za tymi sukcesami? Jakie techniki prowadzą najlepszych sprzedawców do celu? Hans Christian Altmann odkrywa fascynujące strategie zwycięzców oraz zdradza metody, które zaprowadzą każdego do sukcesu.

Książka Klienci kupują tylko od zwycięzców:

- zachęca do przekraczania własnych ograniczeń i odważniejszego podejmowania coraz to większych wyzwań,

- pokazuje, jakie obroty i prowizje można osiągnąć dzięki właściwemu nastawieniu,

- pomaga w bezlitosnych czasach globalizacji wstąpić w szeregi zwycięzców i skorzystać z istniejących szans.


Każdy z nas w jakimś momencie swego życia jest sprzedawcą towaru, idei, filozofii, koncepcji itp., lecz znacznie częściej jesteśmy tymi, którzy kupują. Książka ta jest przede wszystkim świetnym podręcznikiem dla zawodowych sprzedawców, ale przeczytać powinni ją wszyscy jako potencjalni sprzedawcy lub kupcy. Czytelnik znajdzie w niej nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i wiele różnych przykładów rzeczywistych sytuacji, co sprawia, że czyta się ją chwilami jak bardzo ciekawą książkę beletrystyczną.

Henryk Orfinger, prezes Laboratorium Kosmetycznego dr Irena Eris


Spis treści

Przedmowa: Śladami zwycięzców

Część I: Cechy zwycięzców

Rozdział 1: Zawód jako powołanie

Rozdział 2: Szanse bycia liderem

Rozdział 3: Siła wiary

Rozdział 4: Lęki kierownika działu zakupów

Rozdział 5: Odważni tworzą nowe strategie

Rozdział 6: Sekret zwycięzców

Rozdział 7: Potęga optymizmu

Rozdział 8: Nowy partnerski język

Część II: Strategie zwycięzców

Rozdział 9: Poszukiwanie nowych klientów przez telefon

Rozdział 10: Cztery najważniejsze etapy sprzedaży

Rozdział 11: Atrakcyjność oferty

Rozdział 12: Prezentacja jako przeżycie emocjonalne

Rozdział 13: Sztuka odpierania zarzutów

Rozdział 14: Finalizacja transakcji

Słowo końcowe

Podziękowania

Źródła i bibliografia


241 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024