Książka adresowana jest do szerokiego grona sprzedawców, takich jak
przedstawiciele handlowi, doradcy lub pracownicy działu sprzedaży i inni, którzy w
codziennych zmaganiach z globalną konkurencją, pragną się wybić ponad przeciętność
i osiągnąć handlowy sukces.
Jest także doskonałym wprowadzeniem w przedsiębiorczość dla wszystkich
młodych ludzi rozpoczynających pracę, ukazując im praktykę działalności handlowej w
jednym z wiodących krajów Unii Europejskiej. W obliczu zmian zachodzących w naszym
kraju oraz zbliżającego się wejścia Polski do Unii książka ta pozwala zobaczyć, jak
należy działać, aby osiągnąć sukces w warunkach, które stopniowo obejmą całą
naszą gospodarkę.
Ciągle się słyszy o niewiarygodnie skutecznych sprzedawcach, którzy sprzedają nie
odrobinę powyżej średniej, ale nawet o 300 lub 400% więcej od swoich kolegów. O
sprzedawcach, których nie zraża ani brak koniunktury, ani silna konkurencja. Jakie
tajemnice kryją się za tymi sukcesami? Jakie techniki prowadzą najlepszych sprzedawców
do celu? Hans Christian Altmann odkrywa fascynujące strategie zwycięzców oraz zdradza
metody, które zaprowadzą każdego do sukcesu.
Książka Klienci kupują tylko od zwycięzców:
- zachęca do przekraczania własnych ograniczeń i odważniejszego
podejmowania coraz to większych wyzwań,
- pokazuje, jakie obroty i prowizje można osiągnąć dzięki
właściwemu nastawieniu,
- pomaga w bezlitosnych czasach globalizacji wstąpić w szeregi
zwycięzców i skorzystać z istniejących szans.
Każdy z nas w jakimś momencie swego życia jest sprzedawcą towaru, idei,
filozofii, koncepcji itp., lecz znacznie częściej jesteśmy tymi, którzy kupują.
Książka ta jest przede wszystkim świetnym podręcznikiem dla zawodowych sprzedawców,
ale przeczytać powinni ją wszyscy jako potencjalni sprzedawcy lub kupcy. Czytelnik
znajdzie w niej nie tylko wiedzę teoretyczną, ale i wiele różnych przykładów
rzeczywistych sytuacji, co sprawia, że czyta się ją chwilami jak bardzo ciekawą
książkę beletrystyczną.
Henryk Orfinger, prezes Laboratorium Kosmetycznego dr Irena Eris
Spis treści
Przedmowa: Śladami zwycięzców
Część I: Cechy zwycięzców
Rozdział 1: Zawód jako powołanie
Rozdział 2: Szanse bycia liderem
Rozdział 3: Siła wiary
Rozdział 4: Lęki kierownika działu zakupów
Rozdział 5: Odważni tworzą nowe strategie
Rozdział 6: Sekret zwycięzców
Rozdział 7: Potęga optymizmu
Rozdział 8: Nowy partnerski język
Część II: Strategie zwycięzców
Rozdział 9: Poszukiwanie nowych klientów przez telefon
Rozdział 10: Cztery najważniejsze etapy sprzedaży
Rozdział 11: Atrakcyjność oferty
Rozdział 12: Prezentacja jako przeżycie emocjonalne
Rozdział 13: Sztuka odpierania zarzutów
Rozdział 14: Finalizacja transakcji
Słowo końcowe
Podziękowania
Źródła i bibliografia
241 stron, oprawa twarda