"Nie ma znaczenia,
jaką pracę wykonujesz - dyrektora generalnego, nauczyciela, rodzica czy menedżera -
wszyscy jesteśmy sprzedawcami, starającymi się przekonać innych, że potrzebują tego,
co mamy im do zaoferowania. Od chwili pierwszej edycji tej książki w 1984 roku wiele
rzeczy się zmieniło, lecz bezcenne informacje zawarte w Jednominutowym sprzedawcy pozostają
ciągle szczerym złotem".
- Ken Blanchard
We wznowieniu tej klasycznej
już książki, Jednominutowego sprzedawcy - Spencer Johnson - autor bestsellera New
York Timesa: Kto zabrał mój ser? prezentuje, jak sprzedawać swoje pomysły,
produkty, usługi - z sukcesem! Książka ta stalą się lekturą obowiązkową dla
milionów ludzi, którzy poszukują szybkiego sposobu na poprawienie swoich umiejętności
sprzedawania.
We współczesnych
zmieniających się czasach Spencer Johnson, współautor Jednominutowego menedżera
prezentuje, w jaki sposób fenomenalne metody Jednej Minuty, mogą zapewnić realny i
trwały sukces w sprzedaży przy minimalnym zaangażowaniu czasu i wysiłku. Dowiesz się,
jak lepiej cieszyć się z własnej pracy i z życia, odkrywając skuteczne tajemnice
"samozarządzania", integralność "sprzedaży celowej" oraz dający
swobodę "cudowny paradoks" pomagania innym w osiąganiu tego, czego oni
pragną, aby uzyskać to - czego Ty pragniesz.
Jednominutowy sprzedawca
jest prostym, napisanym zrozumiałym językiem i bezcennym przewodnikiem, który jest
skuteczny dla Ciebie i ludzi, którym sprzedajesz, dla Twojej finansowej prosperity i
powodzenia osobistego.
Krótko mówiąc, to
klasyczny bestseller Spencera Johnsona, który pomoże Ci cieszyć się większymi
sukcesami przy mniejszym stresie.
Spencer Johnson jest jednym
z najwybitniejszych autorów bestsellerów i uznanym na arenie międzynarodowej twórcą
pomysłów. Często uważa się go za osobę, która: "najlepiej prezentuje złożone
zagadnienia i znajduje proste rozwiązania, które są skuteczne". Dr Johnson
uzyskał licencjat z psychologii na University of Southern California oraz stopień
doktora nauk medycznych nadany przez Królewskie Kolegium Chirurgów w Irlandii.
Praktykował jako lekarz w Harvard Medical School oraz w Mayo Clinic. Pracował także
jako dyrektor medyczny ds. komunikacji międzyludzkiej w Medtronic - firmie, która
wynalazła stymulatory serca; jako lekarz ds. badań w Institute for Inter-Disciplinary
Studies Think Tank, jako członek kolegium w Harvard Business School. Jego książki są
prezentowane w mediach (filmowane, nagrywane) - przez CNN, w programie Today, Larry
King Live, Time, Business Week, New York Times, Wall Street Journal, Fortune, USA Today,
Associated Press, United Press International. Książki Spencera Johnsona są
dostępne na całym świecie w 26 językach.
146 stron