Już ponad dwa miliony osób
na świecie sięgnęły po poradniki z serii "W 10 minut"!
Potrzebujesz tylko 10 minut,
aby nauczyć się jak:
- określać kim są Twoi
klienci,
- obsługiwać ich lepiej od
konkurencji,
- zarządzać kontaktami z
klientami,
- pokonywać sytuacje
trudne,
- stosować różne techniki
dostarczania usług.
OBSŁUGA KLIENTA wprowadza w
kluczowe zagadnienia związane z kontaktami z najważniejszymi dla każdej firmy
partnerami, czyli jej klientami. Poradnik składa się z dziesięciominutowych lekcji,
które przedstawiają najważniejsze techniki i metody prowadzenia efektywnej obsługi
klienta.
William W. Larson jest
doktorem zarządzania. Piastował stanowisko dyrektora w Simon Greenleaf School of Law,
jest również założycielem i prezesm Selection Dynamics Institute w Tacoma, w stanie
Waszyngton.
176 stron