ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.50 32,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OBSŁUGA KLIENTA


LARSON W.

wydawnictwo: KE LIBER , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Już ponad dwa miliony osób na świecie sięgnęły po poradniki z serii "W 10 minut"!

Potrzebujesz tylko 10 minut, aby nauczyć się jak:

- określać kim są Twoi klienci,

- obsługiwać ich lepiej od konkurencji,

- zarządzać kontaktami z klientami,

- pokonywać sytuacje trudne,

- stosować różne techniki dostarczania usług.

OBSŁUGA KLIENTA wprowadza w kluczowe zagadnienia związane z kontaktami z najważniejszymi dla każdej firmy partnerami, czyli jej klientami. Poradnik składa się z dziesięciominutowych lekcji, które przedstawiają najważniejsze techniki i metody prowadzenia efektywnej obsługi klienta.

William W. Larson jest doktorem zarządzania. Piastował stanowisko dyrektora w Simon Greenleaf School of Law, jest również założycielem i prezesm Selection Dynamics Institute w Tacoma, w stanie Waszyngton.

176 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024