ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 85.00 80,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA INNOWACJI LEKCJA KREATYWNOŚCI Z DOŚWIADCZEŃ CZOŁOWEJ FIRMY AMER


KELLEY T.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 85.00 Twoja cena  80,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jest to cudowna książka. Przeprowadza nas stopniowo przez wszystkie etapy procesu innowacji IDEO - od tworzenia "świetnych zespołów" (w IDEO wszystko jest świetne) poprzez uczenie się, jak patrzeć oczami klienta (zapomnijmy o grupach tematycznych!), oraz sesje burzy mózgów. Nie jest to jednak wyprawa monotonna ani akademicka. IDEO tworzy rzeczy najprzeróżniejsze, a zawsze fantastyczne. Przedstawione w książce analizy przypadków - od wózków dla sklepów spożywczych po tubki na pastę do zębów, elektroniczne gadżety i tajemnicze urządzenia medyczne - sprawiają, że każda niemal jej strona pulsuje życiem.

Gwałtowne zmiany w otoczeniu biznesu, wynikające z rewolucji technologicznej zmuszają firmy do stałego wprowadzania wszelkiego typu innowacji. Przedsiębiorstwa nie rozumiejące znaczenia innowacji skazane są na utratą pozycji na rynku. Tworzenie i wdrożenie innowacji wymaga specjalnej wiedzy na temat efektywnych i skutecznych technik zarządzania tym procesem. Sztuka innowacji prezentuje w jasny i przejrzysty sposób istotę projektowania innowacji, zawiera liczne przykłady ilustrujące sposób projektowania, odpowiadający świadomym i nie uświadomionym wymaganiom użytkowników, wskazuje metody poznania oczekiwań klienta, które musi spełniać projektowany wyrób, akcentuje na rolę prototypów w nowoczesnym projektowaniu jako formy potwierdzenia słuszności przyjętej koncepcji. Sztukę innowacji polecam wszystkim dążącym do uzyskania sukcesu na konkurencyjnym rynku.
Prof. dr hab. Krystyna Cholewicka-Goździk
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego

Sztuka innowacji uczy kreatywnego myślenia i prowadzenia zespołów w taki sposób, aby wydobyć z nich twórcze pomysły, lecz przede wszystkim, jest to książka, która demistyfikuje proces twórczy. Większość ludzi uważa, że kreatywne osoby spotyka się niezmiernie rzadko. Tom Kelley, jeden z szefów czołowej firmy projektowej świata - IDEO -przekonuje, że tak nie jest. Uważa, że wszyscy ludzie są kreatywni. W jego przedsiębiorstwie twórczość eksplodowała, gdy stworzono pracownikom sprzyjającą kulturę firmy, kulturę wspierającą podejmowanie ryzyka i szalone idee oraz tolerującą zdarzające się niepowodzenia. Szef IDEO uczy, jak pracować zespołowo, prowadzić projekty, burze mózgów, aby poprzez synergię tworzyć najlepsze produkty i usługi. Lektura tym ciekawsza, że doświadczenia IDEO dotyczące strategii, zarządzania, marketingu, nieco odbiegają od klasycznych przykładów książkowych. To lektura obowiązkowa dla studentów i wykładowców kierunków zarządzania i marketingu, a przede wszystkim dla menedżerów i właścicieli firm.
Jolanta Fudala
Business Week - Edycja Polska

W czasie gdy kreatywność i innowacja jest silą napędową dla Nowej Ekonomii, Kelley pokazuje jak się to robi w IDEO - i jak firmy mogą się nauczyć tworzyć produkty i usługi, których wszyscy potrzebujemy. Jeśli próbujesz stworzyć nowy produkt, Sztuka innowacji da ci odpowiednie metody.
Bruce Nussbaum
Business Week

Wszyscy mówią o innowacji i kreatywności, natomiast IDEO po prostu to robi. Sztuka innowacji dostarcza skutecznych i szczegółowych metod, jak budować kulturę innowacji, która powoduje, ze kreatywność staje się efektywnym sposobem działania firmy. Dobrze opisane praktyki zarządzania czynią z tej książki wspaniałą lekturę dla każdego, kto chciałby usprawnić swoje działania.
Prof. Jeffrey Pfeffer, Stanford Business School


Tom Kelley jest dyrektorem zarządzającym w światowej sławy firmie projektowej IDEO specjalizującej się w innowacji i rozwoju produktów i usług. Pracując razem ze swym bratem Davidem Kelleyem, założycielem IDEO, przeszedł przez cały proces dynamicznego rozwoju firmy od grupki projektantów do ponad trzystuosobowej organizacji. W tym czasie był odpowiedzialny za kierunki rozwojowe firmy, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi i wiele innych. Zna od podszewki zarówno sposób zarządzania firmą, jak i wszelkie metody tworzenia nowych produktów.



SPIS TREŚCI

Słowo wstępne

Rozdział 1. Innowacja na szczycie

Rozdział 2. Improwizować na starcie

Rozdział 3. Innowacja zaczyna się od oka

Rozdział 4. Doskonała burza mózgów

Rozdział 5. Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów

Rozdział 6. Prototyp jako stenogram innowacji

Rozdział 7. Zbudować cieplarnię

Rozdział 8. Oczekiwać nieoczekiwanego

Rozdział 9. Przeskakiwanie barier

Rozdział 10. Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku

Rozdział 11. Zero do sześćdziesięciu

Rozdział 12. Wychodzić poza linie

Rozdział 13. W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej

Rozdział 14. Żyć przyszłością

Rozdział 15. Wziąć zamach

368 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024