ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.60 53,77   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

POLITYKA CENOWA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ROGODA B.

wydawnictwo: OFICYNA EKONOMICZNA , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 71.00 Twoja cena  67,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W pracy poświęconej zagadnieniom kształtowania cen i metodom wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia uwarunkowania i wytyczne kształtowania polityki cenowej, w tym wpływ struktury rynku, otoczenia konkurencyjnego, miejsca firmy w łańcuchu dystrybucji i regulacji prawnych na ustalanie cen. Omawia proces decyzyjny oraz związane z nim strategie i taktyki, przedstawia okoliczności stosowania ceny jednolitej i cen zróżnicowanych. W centrum uwagi znalazły się takie kwestie, jak:

  • zakres decyzji cenowych i struktura ceny,
  • metody kalkulacji ceny jednolitej,
  • marketingowe metody badania popytu (ocena ekspertów, pomiar wieloczynnikowy, segmentacja rynku i inne),
  • optymalizacja ceny jednolitej (przy popycie i koszcie liniowym, przy modelu nieliniowym, w warunkach niepełnej sprzedaży),
  • formy różnicowania cen i czynniki je warunkujące,
  • kształtowanie nieliniowego programu cenowego opartego na rabatach,
  • korygowanie błędnych decyzji cenowych w praktyce zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Metody wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym, oraz arkusz roboczy pozwalający praktykom na dokonanie oceny własnej polityki cenowej.

368 STRON

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025