"W ciągu następnych
pięciu lat zobaczymy więcej zmian w organizacjach sprzedażowych niż miało to miejsce
w ciągu ostatniej dekady. Sukcesy i rozwój w tej dziedzinie należeć będą do ludzi,
którzy są gotowi na te zmiany. Elastyczność - w kwestii umiejętności, nastawień
oraz know-how - pomoże utrzymać się na szczycie nadchodzącej fali".
Następna fala w sprzedaży
globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i
komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów
każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach
na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące
firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły
dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.
Jak tego dokonały?
Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży, wydanie drugie, jest
niezwykłą historią o tym, w jaki sposób skuteczne organizacje sprzedażowe potrafiły
obrócić na swoją korzyść nowe oczekiwania współczesnych, wymagających klientów -
poprzez spełnienie tych oczekiwań, usprawnienie procesu budowania relacji z klientem
oraz przyjęcie w tych kontaktach roli partnera, a nie dostawcy.
"W sytuacji gdy produkty i
usługi są praktycznie identyczne, czynnikiem wyróżniającym jest sprzedawca i jego
styl zarządzania relacjami z klientem".
Opierając się na szeroko
zakrojonych, systematycznie prowadzonych przez AchieveGlobal badaniach w obszarze
sprzedaży, obsługi klienta i efektywności wewnątrzorganizacyjnej, książka Organizacje
skuteczne w sprzedaży koncentruje się na najskuteczniejszych działaniach,
innowacyjnych technikach oraz wysublimowanych strategiach budowania relacji z klientami,
które pomogły liderom sprzedaży osiągnąć niezwykłe, wymierne rezultaty. Organizacje
skuteczne w sprzedaży to uaktualniona, klasyczna pozycja z dziedziny biznesu, pełna
przykładów z życia oraz analiz przypadków, pomagających w praktycznym wdrożeniu tych
koncepcji w Twojej organizacji. Celem tej książki jest przedstawić Ci:
- techniki i strategie
dotyczące znajdowania, rekrutowania i zatrzymania w zespole wyłącznie
najskuteczniejszych sprzedawców,
- systemowe podejście do
procesu sprzedaży, które angażuje wszystkich pracowników oraz maksymalizuje
skuteczność każdego narzędzia w ramach organizacji,
- uaktualnione przykłady,
które ilustrują nowe wyzwania biznesowe, a także dodatkowe rozdziały dotyczące
wykorzystania współczesnych, niezwykłych możliwości technologicznych,
"Widzicie to
wypisane na twarzach Waszych sprzedawców po długim dniu spędzonym w trasie, widać to
także po ich rezultatach. Oni walczą o to, aby dotrzymać kroku nowemu rodzajowi
klienta".
Spójrzmy prawdzie w oczy:
nawet najlepsza strategia jest bezużyteczna bez umiejętności konsekwentnego wdrażania
jej w życie - dzień po dniu. Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży oferuje
zbiór najskuteczniejszych technik i strategii sprzedaży stosowanych obecnie przez
wiodące organizacje sprzedażowe oraz buduje - w oparciu o konkretne techniki -
praktyczne podstawy sukcesu we współczesnym środowisku sprzedaży. Niezależnie od
tego, czy szukasz drogi na rozwinięcie własnej kariery czy też tworzysz program
działania dla swojej organizacji, książka ta pozwoli Ci prześledzić, w jaki sposób
współcześni liderzy sprzedaży przekształcili się w profesjonalistów sprzedaży
doradczej: skoncentrowanych na potrzebach klientów i przygotowanych do codziennej pracy
nad rozwijaniem długoterminowych relacji partnerskich opartych na lojalności.
Darlene M. Coker -
menedżer grupy produktów AchieveGlobal w obszarze efektywności sprzedaży.
Współpracowała z największymi organizacjami sprzedażowymi na całym świecie nad
stworzeniem programów zwiększających skuteczność sprzedaży. Często występuje jako
mówca na konferencjach i wykładowca na uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych.
Edward K. Del Gaizo -
starszy konsultant AchieveGlobal, współpracuje z klientami głównie w obszarach
związanych z alternatywnymi systemami szkoleń oraz skutecznością sprzedaży. Od ponad
dziesięciu lat Del Gaizo jest dyrektorem działu badań AchieveGlobal i to właśnie on
przygotował oraz kierował badaniami stanowiącymi podstawę dla wiedzy zawartej w
niniejszej książce. Del Gaizo jest także głównym autorem bestsellera The
Aligator Trap.
Kathleen A. Murray -
wiceprezes AchieveGlobal na Europę i Środkowy Wschód. W swej dotychczasowej karierze
wspierała ponad 150 klientów działających na 40 różnych rynkach w opracowaniu i
wdrożeniu skutecznych strategii biznesowych. Za swój niezwykły wkład w rozwój
Xerox Corporation została najmłodszą w historii laureatką President's Achievement
Award.
Sandra L. Edwards -
wiceprezes AchieveGlobal do spraw rozwoju międzynarodowego oraz klientów globalnych.
Odpowiedzialna za stworzenie, rozwój i działania Instytutu Rozwoju - programu
zapewniającego transfer wiedzy i doświadczeń wewnątrz AchieveGlobal. Zarządza także
Zespołem do spraw Klientów Globalnych i jest uznanym mówcą.
AchieveGlobal jest
największą na świecie firmą szkoleniowo - doradczą wspierającą organizacje we
wdrażaniu strategii rynkowych. Poprzez szkolenia i konsultacje w zakresie efektywności
sprzedaży, budowania lojalności klientów, przywództwa i pracy w zespole rozwija
umiejętności pracowników tak, by byli w stanie sprostać stawianym przed nimi celom,
osiągając wymierne rezultaty.
275 stron