ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ORGANIZACJE SKUTECZNE W SPRZEDAŻY JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ


COKER D. DEL GAIZO E. MURRAY K. EDWARDS S.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 87.90 Twoja cena  83,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"W ciągu następnych pięciu lat zobaczymy więcej zmian w organizacjach sprzedażowych niż miało to miejsce w ciągu ostatniej dekady. Sukcesy i rozwój w tej dziedzinie należeć będą do ludzi, którzy są gotowi na te zmiany. Elastyczność - w kwestii umiejętności, nastawień oraz know-how - pomoże utrzymać się na szczycie nadchodzącej fali".

Następna fala w sprzedaży globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.

Jak tego dokonały? Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży, wydanie drugie, jest niezwykłą historią o tym, w jaki sposób skuteczne organizacje sprzedażowe potrafiły obrócić na swoją korzyść nowe oczekiwania współczesnych, wymagających klientów - poprzez spełnienie tych oczekiwań, usprawnienie procesu budowania relacji z klientem oraz przyjęcie w tych kontaktach roli partnera, a nie dostawcy.

"W sytuacji gdy produkty i usługi są praktycznie identyczne, czynnikiem wyróżniającym jest sprzedawca i jego styl zarządzania relacjami z klientem".

Opierając się na szeroko zakrojonych, systematycznie prowadzonych przez AchieveGlobal badaniach w obszarze sprzedaży, obsługi klienta i efektywności wewnątrzorganizacyjnej, książka Organizacje skuteczne w sprzedaży koncentruje się na najskuteczniejszych działaniach, innowacyjnych technikach oraz wysublimowanych strategiach budowania relacji z klientami, które pomogły liderom sprzedaży osiągnąć niezwykłe, wymierne rezultaty. Organizacje skuteczne w sprzedaży to uaktualniona, klasyczna pozycja z dziedziny biznesu, pełna przykładów z życia oraz analiz przypadków, pomagających w praktycznym wdrożeniu tych koncepcji w Twojej organizacji. Celem tej książki jest przedstawić Ci:

- techniki i strategie dotyczące znajdowania, rekrutowania i zatrzymania w zespole wyłącznie najskuteczniejszych sprzedawców,

- systemowe podejście do procesu sprzedaży, które angażuje wszystkich pracowników oraz maksymalizuje skuteczność każdego narzędzia w ramach organizacji,

- uaktualnione przykłady, które ilustrują nowe wyzwania biznesowe, a także dodatkowe rozdziały dotyczące wykorzystania współczesnych, niezwykłych możliwości technologicznych,

"Widzicie to wypisane na twarzach Waszych sprzedawców po długim dniu spędzonym w trasie, widać to także po ich rezultatach. Oni walczą o to, aby dotrzymać kroku nowemu rodzajowi klienta".

Spójrzmy prawdzie w oczy: nawet najlepsza strategia jest bezużyteczna bez umiejętności konsekwentnego wdrażania jej w życie - dzień po dniu. Książka Organizacje skuteczne w sprzedaży oferuje zbiór najskuteczniejszych technik i strategii sprzedaży stosowanych obecnie przez wiodące organizacje sprzedażowe oraz buduje - w oparciu o konkretne techniki - praktyczne podstawy sukcesu we współczesnym środowisku sprzedaży. Niezależnie od tego, czy szukasz drogi na rozwinięcie własnej kariery czy też tworzysz program działania dla swojej organizacji, książka ta pozwoli Ci prześledzić, w jaki sposób współcześni liderzy sprzedaży przekształcili się w profesjonalistów sprzedaży doradczej: skoncentrowanych na potrzebach klientów i przygotowanych do codziennej pracy nad rozwijaniem długoterminowych relacji partnerskich opartych na lojalności.


Darlene M. Coker - menedżer grupy produktów AchieveGlobal w obszarze efektywności sprzedaży. Współpracowała z największymi organizacjami sprzedażowymi na całym świecie nad stworzeniem programów zwiększających skuteczność sprzedaży. Często występuje jako mówca na konferencjach i wykładowca na uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych.

Edward K. Del Gaizo - starszy konsultant AchieveGlobal, współpracuje z klientami głównie w obszarach związanych z alternatywnymi systemami szkoleń oraz skutecznością sprzedaży. Od ponad dziesięciu lat Del Gaizo jest dyrektorem działu badań AchieveGlobal i to właśnie on przygotował oraz kierował badaniami stanowiącymi podstawę dla wiedzy zawartej w niniejszej książce. Del Gaizo jest także głównym autorem bestsellera The Aligator Trap.

Kathleen A. Murray - wiceprezes AchieveGlobal na Europę i Środkowy Wschód. W swej dotychczasowej karierze wspierała ponad 150 klientów działających na 40 różnych rynkach w opracowaniu i wdrożeniu skutecznych strategii biznesowych. Za swój niezwykły wkład w rozwój Xerox Corporation została najmłodszą w historii laureatką President's Achievement Award.

Sandra L. Edwards - wiceprezes AchieveGlobal do spraw rozwoju międzynarodowego oraz klientów globalnych. Odpowiedzialna za stworzenie, rozwój i działania Instytutu Rozwoju - programu zapewniającego transfer wiedzy i doświadczeń wewnątrz AchieveGlobal. Zarządza także Zespołem do spraw Klientów Globalnych i jest uznanym mówcą.

AchieveGlobal jest największą na świecie firmą szkoleniowo - doradczą wspierającą organizacje we wdrażaniu strategii rynkowych. Poprzez szkolenia i konsultacje w zakresie efektywności sprzedaży, budowania lojalności klientów, przywództwa i pracy w zespole rozwija umiejętności pracowników tak, by byli w stanie sprostać stawianym przed nimi celom, osiągając wymierne rezultaty.

275 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024