Nowatorscy
konsultanci Jason Jennings i Laurence Haughton odsłaniają kulisy błyskawicznego
awansu najpopularniejszych firm świata na czoło ich branży i wyjaśniają, jak im
się udaje być zawsze o krok przed konkurencją.
Książka SZYBKOŚĆ
JAKO ATUT W BIZNESIE zawiera wszystkie tajemnice i sposoby, dzięki którym
najszybciej działający biznesmeni odnoszą w swoich dziedzinach - z oszałamiającą
szybkością - wielkie sukcesy.
Z tego
zajmującego i pouczającego poradnika dowiesz się, jak można:
- SZYBKO myśleć,
przewidując i dostrzegając trendy,
- SZYBKO
podejmować decyzje, stosując odpowiednie zasady i wciąż rewidując przyjętą
strategię,
- SZYBKO zdobywać
rynek, wykorzystując przewagę nad konkurencją i instytucjonalizując
nowatorstwo,
- zachować
SZYBKOŚĆ dzięki elastyczności i bliskiemu kontaktowi z
klientem.
299
stron