Dopiąć swego w
negocjacjach ceny, przekonać trudnego klienta, któż tego nie chce?
Osiąganie adekwatnych cen
staje się coraz ważniejsze, ponieważ z prawidłowym ich poziomem związane są
bezpośrednio również zyski. Zyski zaś są tlenem dla wszystkich przedsiębiorstw
małych, średnich i dużych.
Dzięki tej książce
nabędziesz zaufania i wewnętrznego przekonania do wyższych cen, dowiesz się jak z
entuzjazmem sprzedawać wysokie ceny, jak do nich przekonać, i jeżeli to nieuniknione,
jak z najmniejszym możliwym rabatem ukoronować sprzedaż zamknięciem.
Oto niektóre z wielu
tematów w niej omówionych:
Dlaczego ważna jest (jak
ją w sobie wyrobić) siła przekonywania przy uzasadnieniu ceny?
Jak argumentować lepiej od
konkurencji?
Recepty na oferentów
tanizny
Jak z większą pewnością
forsować cenę?
Jak negocjować w sposób
profesjonalny?
Jak zachować spokój przy
atakach cenowych?
Dobre pomysły na mądre
warunki sprzedaży.
Erich Norbert Detroy jest
jednym z wiodących trenerów zarządzania i sprzedaży w obszarze niemieckojęzycznym.
Książka ta przedstawia w skondensowanej formie jego doświadczenia z dwudziestopięcioletniej
praktyki doradczej, zebranej przy udziale ekspertów z Detroy Consultants International
(DCI), Beilstein/Wirtembergia, w 500 europejskich przedsiębiorstwach.
E.N. Detroy jest autorem
wielu doskonałych książek m.in. Mit Begeisterung verkaufen, Das groBe
Handbuch fur den Verkaufsleier oraz Das Powerbuch fur Neukundengewinmung.
Spis treści
Wstęp
Od Redakcji
ROZDZIAŁ 1:
W jaki sposób dzisiaj
cena rządzi światem czyli: jaką przyjąć filozofię ceny?
ROZDZIAŁ 2: Dlaczego w
rozmowie o cenie powinniśmy dać wygrać klientowi... za "naszą" cenę czyli:
jak rozmowę o cenie skierować na właściwe tory
ROZDZIAŁ 3: Dlaczego
cenę możemy właściwie zaprezentować w pełnym tle czyli: Noblesse oblige! (Dobra cena
wymaga dobrego stylu sprzedaży)
ROZDZIAŁ 4: Jak
"ubrać" cenę, aby nie uwięzła klientowi w gardle czyli: praca nad ceną przy
pomocy progów, upustów, pakietów, cegiełek, drabinek i akcji promocyjnych
ROZDZIAŁ 5: Co zrobić,
aby cena nie uwięzła nam w gardle czyli: o obchodzeniu się z zahamowaniami i o trafnych
odpowiedziach w kwestii ceny
ROZDZIAŁ 6: Mentalne
blokady cenowe i sposoby ich usunięcia czyli: jak myśleć pozytywnie o cenie
ROZDZIAŁ 7: Kiedy cena
gładko przejdzie ci przez gardło czyli: jak użyteczna jest psychologia w momencie
udzielania informacji o cenie
ROZDZIAŁ 8: Jak
pozostać przy piłce, kiedy klient mówi "za drogo!" czyli: o argumentach i
sztuce sprzedaży mogących ustrzec cię przed mielizną
ROZDZIAŁ 9: Jak
rozgryźć powód zabiegów klienta wokół demontażu ceny czyli: dlaczego cena bywa
kozłem ofiarnym wściekłości klienta
ROZDZIAŁ 10: Jak
odeprzeć ataki na cenę bez uciekania się do głębokiej defensywy czyli: kto się
broni, atakuje samego siebie
ROZDZIAŁ 11: W jaki sposób
sprzedawcy starają się dobrze wypaść czyli: o dobrych manierach w rozmowie o cenie
ROZDZIAŁ 12: Jak
funkcjonują tak zwani: "zgniatacze cen"... i dlaczego sprzedawcy nie muszą
się ich bać czyli: jak pokonać "zgniataczy cen" ich własną bronią...
ROZDZIAŁ 13: Jak bez
asekuracji uniknąć upadku w trakcie rozmowy o cenie czyli: o uczciwym targowaniu się
ROZDZIAŁ 14: Jak
sprzedawać znormalizowane produkty za dobrą cenę czyli: kto może zapłacić ci
wyższą cenę za taki sam produkt?
ROZDZIAŁ 15: Jak
podnieść cenę, by jednocześnie klient nam nie "uciekł" czyli: wyższa
szkoła rozmowy o cenie, polegająca na przeforsowaniu "dostosowania" cen
ROZDZIAŁ 16: Warsztaty
treningowe - Rozwiązywanie trudnych sytuacji w negocjacjach! czyli: Jak zoptymalizować
własne strategie negocjacyjne?
382 strony