ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 159.00 151,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DOPIĄĆ SWEGO W NEGOCJACJACH CENOWYCH JAK NEGOCJOWAĆ CENĘ Z TRUDNYM KLI


DETROY E.

wydawnictwo: AKADEMIA SUKCESU , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 159.00 Twoja cena  151,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dopiąć swego w negocjacjach ceny, przekonać trudnego klienta, któż tego nie chce?

Osiąganie adekwatnych cen staje się coraz ważniejsze, ponieważ z prawidłowym ich poziomem związane są bezpośrednio również zyski. Zyski zaś są tlenem dla wszystkich przedsiębiorstw małych, średnich i dużych.

Dzięki tej książce nabędziesz zaufania i wewnętrznego przekonania do wyższych cen, dowiesz się jak z entuzjazmem sprzedawać wysokie ceny, jak do nich przekonać, i jeżeli to nieuniknione, jak z najmniejszym możliwym rabatem ukoronować sprzedaż zamknięciem.

Oto niektóre z wielu tematów w niej omówionych:

Dlaczego ważna jest (jak ją w sobie wyrobić) siła przekonywania przy uzasadnieniu ceny?

Jak argumentować lepiej od konkurencji?

Recepty na oferentów tanizny

Jak z większą pewnością forsować cenę?

Jak negocjować w sposób profesjonalny?

Jak zachować spokój przy atakach cenowych?

Dobre pomysły na mądre warunki sprzedaży.


Erich Norbert Detroy jest jednym z wiodących trenerów zarządzania i sprzedaży w obszarze niemieckojęzycznym. Książka ta przedstawia w skondensowanej formie jego doświadczenia z dwudziestopięcioletniej praktyki doradczej, zebranej przy udziale ekspertów z Detroy Consultants International (DCI), Beilstein/Wirtembergia, w 500 europejskich przedsiębiorstwach.

E.N. Detroy jest autorem wielu doskonałych książek m.in. Mit Begeisterung verkaufen, Das groBe Handbuch fur den Verkaufsleier oraz Das Powerbuch fur Neukundengewinmung.


Spis treści

Wstęp

Od Redakcji

ROZDZIAŁ 1:

W jaki sposób dzisiaj cena rządzi światem czyli: jaką przyjąć filozofię ceny?

ROZDZIAŁ 2: Dlaczego w rozmowie o cenie powinniśmy dać wygrać klientowi... za "naszą" cenę czyli: jak rozmowę o cenie skierować na właściwe tory

ROZDZIAŁ 3: Dlaczego cenę możemy właściwie zaprezentować w pełnym tle czyli: Noblesse oblige! (Dobra cena wymaga dobrego stylu sprzedaży)

ROZDZIAŁ 4: Jak "ubrać" cenę, aby nie uwięzła klientowi w gardle czyli: praca nad ceną przy pomocy progów, upustów, pakietów, cegiełek, drabinek i akcji promocyjnych

ROZDZIAŁ 5: Co zrobić, aby cena nie uwięzła nam w gardle czyli: o obchodzeniu się z zahamowaniami i o trafnych odpowiedziach w kwestii ceny

ROZDZIAŁ 6: Mentalne blokady cenowe i sposoby ich usunięcia czyli: jak myśleć pozytywnie o cenie

ROZDZIAŁ 7: Kiedy cena gładko przejdzie ci przez gardło czyli: jak użyteczna jest psychologia w momencie udzielania informacji o cenie

ROZDZIAŁ 8: Jak pozostać przy piłce, kiedy klient mówi "za drogo!" czyli: o argumentach i sztuce sprzedaży mogących ustrzec cię przed mielizną

ROZDZIAŁ 9: Jak rozgryźć powód zabiegów klienta wokół demontażu ceny czyli: dlaczego cena bywa kozłem ofiarnym wściekłości klienta

ROZDZIAŁ 10: Jak odeprzeć ataki na cenę bez uciekania się do głębokiej defensywy czyli: kto się broni, atakuje samego siebie

ROZDZIAŁ 11: W jaki sposób sprzedawcy starają się dobrze wypaść czyli: o dobrych manierach w rozmowie o cenie

ROZDZIAŁ 12: Jak funkcjonują tak zwani: "zgniatacze cen"... i dlaczego sprzedawcy nie muszą się ich bać czyli: jak pokonać "zgniataczy cen" ich własną bronią...

ROZDZIAŁ 13: Jak bez asekuracji uniknąć upadku w trakcie rozmowy o cenie czyli: o uczciwym targowaniu się

ROZDZIAŁ 14: Jak sprzedawać znormalizowane produkty za dobrą cenę czyli: kto może zapłacić ci wyższą cenę za taki sam produkt?

ROZDZIAŁ 15: Jak podnieść cenę, by jednocześnie klient nam nie "uciekł" czyli: wyższa szkoła rozmowy o cenie, polegająca na przeforsowaniu "dostosowania" cen

ROZDZIAŁ 16: Warsztaty treningowe - Rozwiązywanie trudnych sytuacji w negocjacjach! czyli: Jak zoptymalizować własne strategie negocjacyjne?

382 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024