ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BLOGOWANIE W BIZNESIE REWOLUCYJNY SPOSÓB NA ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY


WRIGHT J.

wydawnictwo: WAIP , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem.

Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo.

W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.

Miliony użytkowników internetu na całym świecie piszą w swoich blogach o firmach i ich produktach, dyskutują o bieżących trendach, jak i na wiele innych tematów. Nie można tego fenomenu lekceważyć. Niniejsza książka pokazuje, jak dzięki blogom, przy niskim nakładzie kosztów, można uzyskać informacje o klientach i rynku oraz wykorzystać je przy podejmowania decyzji.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • jak firma General Motors, prowadząc swoją firmową stronę FastLane Blog, należącą do grona pięciuset najpopularniejszych blogów, wdraża pomysły swoich klientów i zachęca ich do dzielenia się opiniami;
  • jak firma Disney Channel wykorzystuje blogi do usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie i podnoszenia wydajności zatrudnionych w niej specjalistów;
  • dlaczego dział rozwoju produktów w Microsoft, przed wprowadzeniem istotnych zmian do aplikacji, konsultuje to z czytelnikami swojego bloga;
  • jak Boeing, podczas budowy nowego typu samolotu 787 Dreamliner, wykorzystywał blogi, aby poznać opinie klientów.

Książka "Blogowanie w biznesie" pokazuje, na wziętych z życia przykładach, jak dzięki blogom można:

  • zwiększyć świadomość marki
  • utrzymać dobre relacje z klientami
  • dowiedzieć się, co tak naprawdę klienci myślą o twojej firmie i jej produktach
  • zmienić sposób funkcjonowania firmy
  • usprawnić system zarządzania produktami
  • wpłynąć na wyniki przedsiębiorstwa

Świat biznesu przechodzi głębokie zmiany, które nakazują na nowo zdefiniować pojęcia marketingu, public relations czy komunikacji z klientami. Jeśli nie podążysz za tą zmianą, to z pewnością zrobi to konkurencja a twoja firma będzie skazana na porażkę. Bez względu na to, jaką działalność prowadzisz, musisz pamiętać, że zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości, prowadzenie bloga będzie nieodzowne, jeśli chcesz osiągnąć sukces.

"Mam tylko jedną radę: przeczytaj tę książkę i przemyśl zawarte w niej idee tak, jakby istnienie twojej firmy zależało od tego. Ponieważ rzeczywiście tak jest".
Dave Taylor, wydawca,The Intuitive Life Business Blog


Spis treści

O Autorze
Przedmowa
Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1 Podstawy blogowania

Rozdział 2 Jak myśleć na blogu?

Rozdział 3 Potęga blogów w biznesie

Rozdział 4 Jak twoja firma może wykorzystać blogi?

Rozdział 5 Jaki rodzaj blogów jest najlepszy dla twojej firmy?

Rozdział 6 Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie

Rozdział 7 Czy wiesz, co się mówi o twojej firmie i twoich produktach?

Rozdział 8 Udział w blogu

Rozdział 9 Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywny nastawieniem?

Rozdział 10 Jak odnieść sukces blogowy?

Rozdział 11 Przyszłość bloga biznesowego

Aneks
Słownik
Indeks

232 strony, B5, oprawa miękka ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024