ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.70 43,42   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SZTUKA ROZPOCZYNANIA 2.0


KAWASAKI G.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka rozpoczynania 2.0


Początek to niezwykle delikatna chwila. Początkiem może być słowo, myśl, marzenie. Od tego, jak rozpoczniesz, zależy bardzo wiele, a błędów popełnionych o świcie być może nie uda Ci się naprawić do zachodu słońca. Gdy się zaczyna, trzeba wiedzieć, co chce się zrobić, dlaczego, w jaki sposób, z kim, kiedy i jakim kosztem. Innymi słowy, ten delikatny początek trzeba wzmocnić przemyślanym planem. I zasadę tę stosuje się właściwie do wszystkiego: pomysłu, zadania, związku czy... własnego biznesu.

Ta książka to nowe, poprawione i uaktualnione wydanie książki legendy, klasyki wpisującej się w kanon sztuki biznesu.

Właściwie to jest zupełnie nowa książka, ale wciąż napisana z myślą o tych, którzy zaczynają, którzy są na początku drogi do czegoś wielkiego. Dzięki niej łatwiej i skuteczniej zrealizujesz to, co sobie postanowiłeś: zadanie, projekt, przedsięwzięcie, marzenie. Dzięki niej ta niezwykle wrażliwa chwila, jaką jest początek, zainspiruje Cię do skutecznego działania.
Uniknij błędów tak często popełnianych przez innych.

Dowiedz się:

  • czym jest koncepcja i dlaczego musi być dobra,

  • co zrobić, aby od początku podążać w kierunku sukcesu,

  • jak stać się świetnym przywódcą najlepszego zespołu,

  • jak zdobyć kapitał,

  • jak zbudować sieć współpracy biznesowej,

  • jak odnosić sukces i jednocześnie zmieniać świat na lepszy i piękniejszy.


    Podziękowania (9)

    Przeczytaj to najpierw (11)

    CZĘŚĆ I. KONCEPCJA (13)

    1. Sztuka rozpoczynania (15)

    CZĘŚĆ II. AKTYWACJA (39)

    2. Sztuka wprowadzania produktu na rynek (41)

    3. Sztuka przywództwa (75)

    4. Sztuka wewnętrznego finansowania (93)

    5. Sztuka pozyskiwania kapitału (109)

    6. Sztuka przeprowadzania prezentacji (143)

    CZĘŚĆ III. ROZWÓJ (175)

    7. Sztuka budowania zespołu (177)

    8. Sztuka promowania marki, czyli ewangelizacja (193)

    9. Sztuka aktywności w mediach społecznościowych (217)

    10. Sztuka pozyskiwania klientów (245)

    11. Sztuka zawierania umów partnerskich (259)

    12. Sztuka przetrwania (271)

    CZĘŚĆ IV. OBOWIĄZEK (289)

    13. Sztuka bycia dobrym człowiekiem (291)

    Posłowie (295)

    Po posłowiu (299)


320 stron, Format: 21.5x14.5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024