Publikacja jest aktualnie niedostępna
Dr Piotr Wachowiak - adiunkt w Katedrze Zarządzania w Gospodarce w Szkole Głównej
Handlowej - prowadzi zajęcia na studiach dziennych, zaocznych i podyplomowych. Wykłada
również w innych wyższych uczelniach ekonomicznych w Warszawie. Specjalizuje się w
problematyce zarządzania zasobami ludzkimi oraz negocjacji. Autor wielu artykułów na
temat negocjacji, rozwiązywania konfliktów oraz zachowań uczestników organizacji.
Współautor ścieżki studiów - Kierowanie ludźmi w organizacji na SGH. Od 1991 roku
pracuje w organizacjach samorządu terytorialnego w Warszawie. Obecnie pełni funkcję
zastępcy dyrektora Zarządu Dzielnicy Żoliborz. Współpracuje z firmami konsultingowymi
i szkoleniowymi. Brał udział w opracowywaniu ekspertyz dla wielu polskich organizacji
oraz w szkoleniach dla kadr kierowniczych.
We współczesnych organizacjach każdy menedżer pełni wiele ról. To jego praca
wpływa na dynamikę i kierunek rozwoju przedsiębiorstwa. Powinien on posiadać
umiejętności planowania, organizowania, podejmowania trafnych decyzji, komunikowania
się, motywowania pracowników, rozwiązywania konfliktów i prowadzenia negocjacji.
Stopień opanowania tych umiejętności pozwala bezbłędnie odróżnić profesjonalnych
menedżerów od osób, które pełnią tę rolę przypadkowo.
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich
przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego
kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się,
przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać
narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje
konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich
rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
203 strony