ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 25.00 23,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-BRANDS KREOWANIE MARKI W INTERNECIE


CARPENTER P.

wydawnictwo: WIG PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 25.00 Twoja cena  23,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wyobraź sobie, że przechadzasz się alejką w supermarkecie podczas cotygodniowych zakupów. Dochodzisz do działu proszków do prania i ze zdumieniem zauważasz, że liczba towarów nagle dwukrotnie się powiększa. Usiłujesz wrzucić do wózka zmiękczacz do tkanin. Nie mija pół minuty, a na półkach pojawia się dwa razy tyle, a za chwilę trzy razy tyle marek. Zdajesz sobie sprawę, że nie da się wybrać z takiej ilości!

Witaj w Internecie. Choć w rzeczywistości rozmaitość towarów w miejscowym supermarkecie nie zwiększa się w zawrotnym tempie, dzieje się tak w przypadku stron WWW. Internet powstał jako sieć komunikacyjna władz, wojska i wyższych uczelni, a jako medium komercyjne zadebiutował w 1994 roku. Pięć lat później liczbę stron szacowano już na ponad osiemset milionów. Najbardziej wydajna wyszukiwarka uwzględnia zaledwie szesnaście procent tych zasobów!

Mimo że wprowadzenie na rynek nowego produktu, na przykład napoju czy szamponu, pochłania dziesiątki milionów dolarów, działalność w Internecie - przynajmniej od strony technicznej - wiąże się ze znacznie mniejszymi nakładami. Uruchomienie kolejnej witryny teleadresowej wymaga jedynie podstawowych umiejętności programowania oraz CD-ROM-u z numerami telefonów. Gwałtowny wzrost liczby stron wprawia przeciętnego użytkownika sieci w zakłopotanie i frustrację.

Na przełomie tysiącleci niezliczone firmy wypełniają Internet ponad 800 milionami stron. Klienci - przytłoczeni nadmiarem treści i cierpiący na nieustanny brak czasu - ograniczają swoje podróże w sieci tylko do tych przedsiębiorstw, które znają i którym ufają. Zatem w batalii o portfele klienta zwyciężyć mogą tylko firmy, które odpowiednio wcześniej zainwestują w wykreowanie swojej marki w sieci - stworzą eBrand.

Większość książek opisuje różne techniki marketingowe użyteczne w Internecie oraz zasady tworzenia stron WWW. Żadna jednak nie uwzględnia niezbędnego kontekstu strategicznego, który muszą brać pod uwagę firmy dążące do wykreowania swojej marki w Internecie. Lukę tę uzupełnia PhiI Carpenter, przedstawiając szczegółową analizę strategii marketingowych sześciu firm, które dzięki właściwym działaniom w sieci odniosły olbrzymi sukces i stworzyły silne internetowe marki.

Zbudowanie i utrzymanie marki jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce oraz wnioski do jakich dochodzi, składają się na praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli o zyskaniu lojalności internetowych klientów jego firmy.

Patricia Seybold, autorka Customers.com

W świecie, gdzie internetowy konsument staje w obliczu konieczności dokonywania zbyt wielkiej liczby wyborów, o wygranej bądź przegranej na tym rynku będzie decydować silna marka. W eBrands znajdziesz wiedzę, której twoja firma potrzebuje, by dostać się na szczyt.

Kevin Harvey, Benchmark Capital


Phil Carpenter jest dyrektorem marketingu w Critical Path, firmie doradczej w zakresie rozwiązań internetowych. Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu korporacyjnego w RemarQ, firmie przejętej przez Critical Path w styczniu 2000 roku. Zajmował także kierownicze stanowiska w działach marketingu takich przedsiębiorstw, jak PointCast, Intuit oraz Mozart Systems, był również starszym konsultantem w McKenna Group, firmie konsultingowej założonej przez Regisa McKennę. Uzyskał tytuł Master of Business Administration w Harvard Business School.

Carpenter jest autorem kilkudziesięciu artykułów w czasopismach poświęconych zarządzaniu i technologii, które ukazały się w takich krajach, jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Kanada oraz Japonia. W latach 1995-1997 redagował stałą kolumnę w czasopiśmie Marketing Computers. ]est współautorem książki Marketing Yourself to the Top Business Schools, wydanej w 1995 roku przez John Wiley & Sons.


SPIS TREŚCI

PODZIĘKOWANIA

WPROWADZENIE

1 www.lVILLAGE.com

2 www.CDNOW.com

3 www.BARNESANDNOBLE.com

4 www.YAHOO.com

5 WWW.FOGDOG.COM

6 www.ONSALE.com

ZAKOŃCZENIE


225 stron, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025