ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.00 39,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE ZACHOWAŃ W ORGANIZACJI


PENC J.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 42.00 Twoja cena  39,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obok wysokiej jakości oferowanych produktów i wprowadzanych innowacji najważniejszym czynnikiem sukcesów są dziś ludzie, ich wiedza i kwalifikacje, chęć wzajemnego współdziałania i wprowadzania zmian umożliwiających adaptację do zmieniającego się otoczenia. Nie chodzi tutaj oczywiście o ludzi jako bierny zasób, lecz jako układ stosunków społecznych opartych na kulturze, zdolny do tworzenia wartości i osiągania efektu synergii.

Menedżerom potrzebna jest więc nowa, interdyscyplinarna wiedza, odejście od sztywności i szablonowości w myśleniu (kreatywne myślenie) i działanie na rzecz swobodnej wymiany myśli i tolerancji różnych opcji i punktów widzenia. Potrzebne jest zatem przyjęcie postawy poznawczej bazującej na wielostronnej refleksji, nie pod dyktando schematów i rutyny, lecz rzeczywistych potrzeb wynikających z wizji rozwoju firmy i zmian zachodzących w systemie zachowań i wartości.

Pomocą w kreowaniu i utrwalaniu takiej postawy menedżerów powinna być niniejsza książka, ukazująca zaburzenia w systemie zachowań pracowniczych i sposoby ich usuwania w celu tworzenia zdrowego klimatu pracy i dobrych warunków współdziałania. Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład między współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia kreowanego przez gospodarkę rynkową.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024