ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.50 48,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW CZĘŚĆ 3


GRASZEWICZ M. JASTRZĘBSKI J.

wydawnictwo: ATUT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 51.50 Twoja cena  48,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.


Marek Graszewicz, Maurycy Graszewicz, Dominik Lewiński
O społeczno-komunikacyjnych konsekwencjach niedualizmu

Michael Fleischer
Komunikacja konstruktywistycznie, czyli dlaczego tradycyjne koncepcje komunikacji są nieadekwatne

Łukasz Afeltowicz
Instrumenty, modele i symulacje: o poznawczych funkcjach materialnych artefaktów w nauce

Adam Pawłowski
Realizm czy konstruktywizm poznawczy? Wielki spór epistemologiczny w perspektywie lingwistycznej

Michał Wróblewski
Komunikacja i ideologia: Gramsci, Althusser, Hali

Danuta Kęp a-Figura
Istota fatyczności a komunikacja medialna

Jacek H. Kołodziej
"Wartości europejskie" jako społeczna konstrukcja

Łukasz Afeltowicz, Bartosz Pilitowski
Możliwość zastosowania eye trackingu (ETR) jako interfejsu człowiek-komputer w przestrzeniach publicznych: na przykładzie systemów Digital Signage i kiosków interaktywnych

Karolina Lachowska
Terroryzm jako zjawisko komunikacyjne

Agnieszka Kucharska
Wpływ socjalizacji na procesy komunikacyjne z uwagi na kompetencje społeczne ich użytkowników

Annette Siemes
Liczby w mediach: rola i funkcja rzeczywistości liczb w komunikacji medialnej -wyniki badania empirycznego

Marcin Pielużek
Teorie radykalnych mediów alternatywnych

Jerzy Biniewicz
Dyskurs naukowy w obrazie świata zarysowanym na stronie internetowej portalu internetowego

Anna Łach
Działania autoprezentacyjne podejmowane w perytekście edytorskim publikacji naukowych jako wymiar mediatyzacji nauki

Radosław Sojak
Dyskusja po filmie Towarzysz generał. Próba analizy zdyscyplinowanej

Filip Gołębiewski, Wojciech Walczak
Siła przykrywki. O dyskursywnej mocy zarządzania przestrzenią internetową

Paweł Nowak
Archetypy marketingowe jako zasada retorycznej organizacji tekstów medialnych i reklamowych

Magdalena Piechota
Działania edurozrywkowe w telewizji

Grażyna Stachyra
Fonosfera - komunikowanie rzeczywistości w radiu

Marek Jeziński
Internet jako przestrzeń dźwiękowego dialogu. Muzyczne blogspoty - sieciowa konsumpcja muzyki (nie tylko) popularnej

Marta Dorenda
Kopia bez oryginału. Bez-polityczność przekazów w polskich kampaniach wyborczych

Barbara Brodzińska-Mirowska
Profesjonalizacja komunikowania politycznego w ujęciu teoretycznym

Łukasz Wojtkowski
Wydarzenia medialne amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku

Łukasz Śmigieł
Wybrane strategie promocji książek w Polsce i na świecie z wykorzystaniem nowych mediów

Adam Szynol
Problemy definicyjne mediów lokalnych

Paweł Gregorczyk
Telewizja Silesia - nowy gracz na rynku mediów regionalnych

Łukasz Śmigieł
Opowiadanie historii - narzędzie wpływu w komunikacji z odbiorcą


426 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024