ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POTĘGA INFORMACJI. STRATEGICZNY PRZEWODNIK PO GOSPODARCE SIECIOWEJ


SHAPIRO C. VARIAN H.R.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 61.70 Twoja cena  58,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pierwsza książka wyjaśniająca mechanizmy ekonomii sieciowej
Prawo sieci. Jak informacje stają się produktami i nabierają wartości?
Wyszukiwarki, e-booki i inne modele zysku w erze informacji
Jak państwowa polityka informacyjna wpływa na sferę biznesu?

Kto zyskuje, a kto traci w realiach ekonomii sieciowej?
Światem rządzą informacje. To właśnie one, a nie dobra przemysłowe, są dziś główną siłą napędową rozwoju światowych rynków. Klienci specjalnych serwisów giełdowych płacą najwięcej za wiadomości otrzymywane w czasie rzeczywistym. Bazy danych są cenne, ponieważ oferują dostęp do informacji przefiltrowanych. Wydawcy encyklopedii elektronicznych zarabiają na eliminacji nośnika papierowego. A dostawcy plików muzycznych MP3 skutecznie obchodzą kosztowny system dystrybucji płyt. To tylko nieliczne z wielu sposobów zarabiania pieniędzy na handlu informacją.

Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się, jak:
"opakować" informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość,
sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach,
zarabiać na wdrażaniu kolejnych wersji produktów informacyjnych,
zabezpieczać swoją własność intelektualną przed piractwem,
wprowadzać nowe standardy odcinające konkurencję od klientów,
przenieść silną markę do świata wirtualnego.
Przełomowy bestseller wprost z Doliny Krzemowej,
rekomendowany przez dyrektorów firm
Intel, Novell Inc., Amazon.com oraz 3Com


Wstęp (11)

Nota od wydawcy polskiego (9)

1. Gospodarka informacyjna (13)

2. Wycena informacji (33)

3. Różnicowanie informacji (67)

4. Zarządzanie prawami autorskimi (97)

5. Rozpoznawanie efektu "zamknięcia" (117)

6. Zarządzanie efektem "zamknięcia" (151)

7. Sieci i dodatnie sprzężenie zwrotne (189)

8. Kooperacja i kompatybilność (243)

9. Wojna standardów (277)

10. Polityka informacyjna (315)

Lektury (339)

Bibliografia (345)

Skorowidz (351)

O autorach (363)

Format: B5, stron: 368, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024