ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EMERGING PARADIGMS IN INTERNATIONAL ENTERPRENEURSHIP


JONES M., DIMITRATOS P.

wydawnictwo: EE , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 200.00 Twoja cena  190,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

International entrepreneurship as a field of study is not necessarily confined to the internationalisation phenomenon, and recently advanced definitions suggest significant scope for the development and establishment of, as yet, undetermined parameters.

Emerging Paradigms in International Entrepreneurship identifies key themes that collectively demonstrate the convergence of thinking at the interface between the disciplines of international business and entrepreneurship.


Table of Contents

Foreword

Part I: International Entrepreneurship, Development of the Field and the Effects of a New Economy

Part II: Conceptual and Paradigmatic Developments

Part III: The Experimental Emphasis in Entrepreneurial Internationalization

Part IV: International Entrepreneurship and the Internet: A Developing Research Agenda

Part V: Contacts, Links and Networks: Process-Driven Internationalization

Part VI: Cross-Sectoral, Cross-National and Cross-Cultural Comparisons Index
Contributors: J. Bell, M. Berry, D.K. Boojihawon, G.A. Brenner, W. Brown, S. Carter, D. Crick, L.-P. Dana, P. Dimitratos, H. Etemad, L.J. Filion, R. Fletcher, L. Galloway, I. Georganas, L. Hurmerinta-Peltomäki, M.V. Jones, J. Levie, S. Loane, I.M. Manev, T.S. Manolova, T.V. Menzies, R. Mostafa, N. Nummela, T. Phiri, S. Prashantham, M. Ram, C. Ramangalahy, F. Scharf, T. Vissak, C. Wheeler, R.W. Wright

380 pages

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025