ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 68.00 64,60   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNES I RYZYKO NA RYNKU CONSUMER FINANCE W POLSCE


PRACA ZBIOROWA

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 68.00 Twoja cena  64,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja "Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce" ma w założeniu stanowić pomoc dla osób i dla firm zajmującym się pośrednictwem kredytowym a także banków korzystających z zewnętrznych kanałów dystrybucji swoich produktów. Ma być to pomoc w prowadzeniu biznesu i w myśleniu o przyszłości. Jest to zarazem pierwsza próba analizy zjawisk na relatywnie młodym rynku usług kredytowych dla ludności. Doskonała pomoc dla naukowców i studentów pragnących zgłębić rynek consumer finance.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział I Kluczowe zewnętrzne uwarunkowania rozwoju strategii biznesowych podmiotów działających na rynku consumer finance w Polsce w perspektywie średniookresowej (synteza raportu) - Błażej Lepczyński

Rozdział II Wpływ integracji detalicznych rynków finansowych w Unii Europejskiej na rozwój rynku consumer finance w Polsce - Marta Penczar

2.1. Działania na rzecz integracji detalicznego rynku finansowego w Unii Europejskiej
2.2. Dyrektywa dotycząca kredytu konsumenckiego
2.3. Budowa systemu FIN-NET
2.4. Dyrektywa w sprawie sprzedaży konsumentom usług finansowych na odległość
2.5. Działania na rzecz integracji rynku kredytów mieszkaniowych

Rozdział III Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance stosowane na rynkach zachodnioeuropejskich - Marta Penczar, Adam Barembruch

3.1. Wybrane modele biznesowe w zakresie consumer finance na rynku w Wielkiej Brytanii
3.1.1. Charakterystyka i tendencje na rynku consumer finance w Wielkiej Brytanii
3.1.2. Model biznesowy Zopa
3.2. Wybrane aspekty funkcjonowania rynku consumer finance w Niemczech i Austrii
3.2.1. Wstęp
3.2.2. Wybrane aspekty funkcjonowania rynku niemieckiego
3.2.3. Cechy wybranych pośredników finansowych
3.2.4. Jakość usług świadczonych przez pośredników oraz prognoza struktury rynku usług finansowych
3.2.5. Wybrane cechy rynku austriackiego
3.2.6. Podsumowanie

Rozdział IV Rola pośredników finansowych na tle średniookresowych perspektyw rozwoju rynku consumer finance w Polsce - Eugeniusz Gostomski, Emil Ślązak, Hanna Wiecka

4.1. Rozwój rynku kredytów konsumpcyjnych w Polsce w perspektywie średniookresowej z uwzględnieniem roli pośredników kredytowych
4.1.1. Wstęp
4.1.2. Analiza wartości i uwarunkowań rozwoju kredytów i pożyczek konsumpcyjnych
4.1.3. Podstawowe trendy rozwojowe rynku kredytów i pożyczek konsumpcyjnych w Polsce
4.1.4. Analiza dochodowości i ryzyka kredytów konsumpcyjnych
4.1.5. Podsumowanie
4.2. Rola pośredników i doradców na rynku kredytów mieszkaniowych w Polsce w perspektywie średniookresowej
4.2.1. Charakterystyka rynku kredytów mieszkaniowych w Polsce
4.2.2. Konkurencja na rynku kredytów mieszkaniowych
4.2.3. Czynniki stymulujące i hamujące rozwój kredytów mieszkaniowych w perspektywie do 2010 roku
4.2.4. Rola pośredników w dystrybucji kredytów mieszkaniowych i perspektywy rozwoju działalności pośredników na rynku finansowania nieruchomości mieszkaniowych

Rozdział V Perspektywy rozwoju sekurytyzacji wierzytelności bankowych w Polsce w najbliższych kilku latach - Jolanta Zombirt

5.1. Istota sekurytyzacji aktywów
5.2. Miejsce dla sekurytyzacji w zmieniającym się sektorze bankowym
5.3. Infrastruktura prawna dotycząca sekurytyzacji
5.4. Co dalej?

124 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024