ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.60 53,77   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LEPSZE ZARZĄDZANIE KADRAMI


O'REILLY III CH. PFEFFER J.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak stworzyć organizację, w której zwykli ludzie osiągają niezwykłe wyniki?

  • Sprawdź, czy Twoja firma naprawdę motywuje ludzi do pracy
  • Stwórz organizację zorientowaną na ludzi
  • Poznaj korporacje zbudowane na wzajemnym zaufaniu: Southwest Airlines, Cisco Systems, AES

Z pewnością znasz firmy, których pracownicy są kompetentni, dbają o interes całej organizacji i chętnie podejmują się nowych zadań. Te firmy potrafią korzystać z ludzkich talentów. Zapewne widziałeś też firmy pełne bystrych, ciężko pracujących i przyzwoitych ludzi, którzy mimo wszystko nie osiągają dobrych wyników, ponieważ organizacja nie pozwala im zabłysnąć i zniechęca do wysiłku. Ile takie firmy mogłyby osiągnąć, gdyby zamiast podcinać pracownikom skrzydła, zaczęły oddziaływać na nich pozytywnie?

Jak zbudować organizację, która uwalnia ludzki potencjał? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz sam, kiedy przeczytasz tę książkę i poznasz metody zarządzania kadrami w siedmiu niezwykłych firmach:

  • Southwest Airlines,
  • Cisco Systems,
  • SAS Institute,
  • The Men's Wearhouse, NUMMI, AES, PSS World Medical.

Omawiając każdą z tych firm, autorzy szukają odpowiedzi przede wszystkim na dwa pytania:

  1. dlaczego ich pracownicy nie koncentrują się jedynie na prywatnych celach, ale dostrzegają korzyści ze wspólnych działań na rzecz całej organizacji?
  2. dlaczego konkurenci nie są w stanie powielić sukcesów tych organizacji?

Odkryj sekret wzajemności: uwierz w ludzi i zaufaj im, a dadzą z siebie więcej, niż myślisz


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Właściwi ludzie czy właściwa organizacja?

Rozdział 2. Southwest Airlines: skoro sukces jest tak prosty, to dlaczego tak trudno go powielić?

Rozdział 3. Cisco Systems: pozyskiwanie i zatrzymywanie talentu w hiperkonkurencyjnej branży

Rozdział 4. The Men's Wearhouse: wzrost na spadkowym rynku

Rozdział 5. SAS Institute: staromodne wartości w nowej branży

Rozdział 6. PSS World Medical: w otwarte karty

Rozdział 7. AES: firma globalna, która wymknęła się spod kontroli?

Rozdział 8. New United Motor Manufacturing, Inc.: transformacja systemu i ludzi

Rozdział 9. Cypress Semiconductor: czego tu brakuje?

Rozdział 10. Uwalnianie ukrytej wartości wszystkich ludzi w firmie

Skorowidz

282 strony, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024