ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RYNEK USŁUG LOGISTYCZNYCH


RED. CIESIELSKI M.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 51.50 Twoja cena  48,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Branża usług logistycznych przeżywa w ostatnim czasie intensywny rozwój. Związane to jest z radykalnymi zmianami w logistyce przedsiębiorstw przemysłowych, handlowych i usługowych, które tworzą coraz większy popyt na te usługi. Wiedza o tym rynku jest niezbędna dla każdego logistyka.

Książka prezentuje podstawowe systemy obsługi logistycznej, strategie przedsiębiorstw logistycznych, problemy rynku i branży usług logistycznych. Dużo miejsca poświecono zagadnieniom kosztów i cen usług logistycznych, opisano działanie giełd elektronicznych. Zagadnienia ilustrowane są sześcioma studiami przypadków firm globalnych uznanych za światowych liderów na rynku usług logistycznych.


Spis treści

Wstęp

1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw
   1.1. Pojęcie usługi logistycznej
   1.2. Determinanty rozwoju branży usług logistycznych
   1.3. Infrastruktura w obsłudze sieci dostaw
   1.4. Technologie informacyjne podstawą rozwoju firm logistycznych i ich usług

2. Usługi i systemy obsługi
   2.1. Rodzaje usług logistycznych
   2.2. Obsługa ładunków
   2.3. Organizacja przewozów przesyłek drobnych

3. Branża usług logistycznych
   3.1. Model i struktura branży
   3.2. Konkurencja, typy rynków i ich regulacja
   3.3. Strategie przedsiębiorstw

4. Koszty i ceny usług logistycznych
   4.1. Koszty i ceny usług transportowych w ruchu krajowym
   4.2. Koszty i ceny usług transportowych w ruchu międzynarodowym
   4.3. Ceny usług i powierzchni magazynowych
   4.4. Koszty i ceny usług spedycyjnych oraz innych usług logistycznych

5. Giełdy elektroniczne
   5.1. Rodzaje giełd elektronicznych
   5.2. Giełdy w technologii agentowej
   5.3. Giełdy ofert transportowych

6. Studia przypadków
   6.1. Koncepcja one-stop shopping na przykładzie DHL
   6.2. Przywództwo w wybranych sektorach na przykładzie TNT
   6.3. Strategia zorientowana na klienta na przykładzie firmy Schenker
   6.4. Operator i centrum logistyczne w branży motoryzacyjnej
   6.5. Współpraca firmy produkcyjnej z operatorem logistycznym w zakresie obsługi magazynowej na przykładzie Gilette i DHL Logistics

Bibliografia

196 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024