ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FUNKCJONOWANIE TRANSPORTU MIEJSKIEGO W WARUNKACH KONKURENCJI


GRZELEC K. / REGULOWANEJ

wydawnictwo: WYD UG , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 61.25 Twoja cena  58,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem pracy jest wskazanie barier w procesie rynkowego kształtowania usług transportu miejskiego w Polsce, wykraczających poza istotę zachowań podmiotów charakterystycznych dla konkurencji regulowanej.

Rozważania te stały się podstawą opracowania modelu funkcjonowania transportu miejskiego w ramach konkurencji regulowanej, wraz ze wskazaniem zakresu funkcji, jakie powinny realizować zarządy transportu miejskiego.

Celami pośrednimi (drugiego stopnia) są:

1. Opracowanie rozwiązań systemowych w zakresie adaptacji mechanizmów rynkowych w procesie kształtowania transportu miejskiego i polityki trans
portowej na obszarach zurbanizowanych.
2. Określenie zakresu integracji transportu miejskiego i marketingowego kształtowania oferty usług, determinujących efektywność funkcjonowania transportu miejskiego z punktu widzenia realizowanej polityki transportowej.


Spis treści:

Wstęp

1.Konkurencja i struktury rynku
1.1.Istota i mechanizmy konkurencji
1.2.Monopol na rynku
1.3.Konkurencja doskonała i niedoskonała
1.4.Instrumenty konkurencji

2.Konkurencja w funkcjonowaniu transportu miejskiego
2.1.Konkurencja jako determinanta funkcjonowania transportu miejskiego
2.2.Monopol w transporcie miejskim
2.3.Deregulacja w transporcie miejskim
2.4.Konkurencja regulowana w transporcie miejskim

3.Zarządy transportu miejskiego na rynku usług w warunkach konkurencji regulowanej
3.1.Zadania zarządów transportu miejskiego
3.2.Kształtowanie struktury podmiotowej rynku
3.3.Rola zarządów transportu w realizacji polityki transportowej i społecznej
3.4.Zarządy transportu miejskiego w Polsce i w wybranych miastach Unii Europejskiej

4.Integracja transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
4.1.Dezintegracja transportu miejskiego na obszarach zurbanizowanych
4.2.Zakres integracji transportu miejskiego
4.3.Integrowanie transportu miejskiego
4.4.Uwarunkowania integracji transportu miejskiego w Polsce

5.Efektywność transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej.
5.1.Efektywność jako pojęcie
5.2.Miary efektywności ekonomicznej funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
5.3.Jakość jako determinanta efektywności transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
5.4.Efektywność form organizacyjno-prawnych zarządów transportu miejskiego

6.Kształtowanie instrumentów konkurencji i strategii marketingowych w transporcie miejskim w warunkach konkurencji regulowanej
6.1.Kształtowanie usługi
6.2.Kształtowanie cen
6.3.Kształtowanie dystrybucji
6.4.Kształtowanie promocji
6.5.Zarządzanie personelem
6.6.Strategie marketingowe transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej

7.Rozwój transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej z punktu widzenia obowiązujących i przewidywanych zmian w regulacjach
Unii Europejskiej i Polski

7.1.Regulacje Unii Europejskiej jako determinanty funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
7.2.Uwarunkowania rozwoju transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej w świetle obowiązujących i przewidywanych
regulacji krajowych
7.3.Ewolucja funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej w Unii Europejskiej
7.4.Modelowanie funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej

Zakończenie
Załączniki
Załącznik nr 1. Kwestionariusz ankiety e-mailowej
Załącznik nr 2. Analiza modelu przychodów komunikacji miejskiej w Sopocie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


366 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024