ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING PARTYZANCKI


LEVINSON J.,C.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 1998, wydanie I

cena netto: 31.20 Twoja cena  29,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak należy rozumieć tytuł książki ? Marketing partyzancki jest działalnością marketingową realizowaną na własną rękę, ale - w odróżnieniu od słownikowego rozumienia słów "partyzantka" i "partyzancki" - w sposób przemyślany i zorganizowany. W prowadzeniu takiej działalności pomoże właśnie ta książka, napisana w oryginalny sposób. Zasady działania marketingowego w małych i średnich firmach autor sformułował bowiem w postaci 50 złotych reguł, których przestrzeganie przyczyni się do sukcesu firmy. Wiele z tych reguł jest znanych, ale by je stosować, trzeba przyjąć postawę partyzanta marketingu - tj. wiedzieć, co, kiedy i dlaczego się robi. Powodzenie na rynku zależy bowiem nie tylko od zasobów finansowych, zdolnej kadry menedżerskiej czy skutecznych planów marketingowych, lecz przede wszystkim od znajomości podstawowych reguł rządzących marketingiem i umiejętności stosowania ich w praktyce. Złote reguły pomogą: pozytywnie myśleć, skutecznie działać, stosować odpowiednie materiały marketingowe, wybrać sposób działania. Na zakończenie autor przestrzega przed łamaniem przedstawionych złotych reguł, a jeżeli już do tego dojdzie uczy, że należy łamać je w sposób świadomy, a nie przypadkowy. Jedynie wtedy firma będzie odnosić sukcesy dzisiaj i w nadchodzących latach. Stosując złote reguły, na pewno sięgnie po złoto, a więc odniesie sukces na rynku.

290 STRON

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024