ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 109.00 103,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZGNIEĆ TO PAN PANIE WHIPPLE CZYLI JAK ROBIĆ ŚWIETNE REKLAMY


SULLIVAN L.

wydawnictwo: WIG PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 109.00 Twoja cena  103,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czytając tę książkę, można dowiedzieć się, jak wymyślić dobra reklamę, jak sprzedać ją klientowi, a potem wyprodukować - nie gubiąc po drodze przymiotnika dobra. Osiemnaście lat doświadczenia reklamowego nauczyło Sullivana, że wszystkie DOBRE pomysły maja szansę - ogłoszenia prasowe, plakaty, radio i telewizja - ale tylko nielicznym udaje się przeżyć. Wiedza, którą dzieli się Sullivan, pozwoli przeżyć jeśli nie samym pomysłom, to przynajmniej ich autorom. Książka jest klarowna, dowcipna, złośliwa, a jednocześnie pełna miłości do zawodu uprawianego przez autora.

Ludzie w zasadzie zaprzeczają, jakoby reklama miała na nich jakikolwiek wpływ. Będą się upierać, że są odporni. I prawdopodobnie wpływ danej reklamy mierzony poszczególnymi przypadkami okazałby się rzeczywiście skromny. Po pewnym czasie jednak wyniki są niepodważalne, Mówią, że reklama jest jak pustynny wiatr. Zmiany zachodzące na wydmie w ciągu godziny są niewielkie, tyle, że po jakimś czasie cały krajobraz ulega zmianie.

Najbardziej pouczająca i najzabawniejsza książka o życiu agencji reklamowej, Po jej przeczytaniu nawet ludzie z działu obsługi klienta będą potrafili zrobić świetną reklamę.

Tim Delaney, Leagas-Delaney

Luke Sullivan, copywriter agencji Fallon McElligott, która przygotowała kampanie reklamowe między innymi dla BMW, Lee, czasopisma Time i piwa Miller Lite i w 1996 uznana została przez Adweek za najlepsza agencję roku. Sullivan dwukrotnie zaliczony został przez Adweek do grona najlepszych twórców reklamy. Jest również laureatem około dwudziestu nagród w prestiżowym konkursie One Show, odpowiedniku gali Oskarów w świecie reklamy.

W świecie reklamy, pełnym wyszczekanych, gładkich ekspertów, którzy lepiej się nadają do organizowania lunchów niż do pisania reklam, Luke Sullivan jest wyjątkiem. Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje jak pisać oryginalne i skuteczne reklamy.

Tom McElligott, Fallon McElligott

SPIS TREŚCI

Przedmowa

Rozdział pierwszy Sprzedawca nie musi chodzić w kraciastym ubraniu

Rozdział drugi Ostrym ołówkiem pisze się lepiej

Rozdział trzeci Czysta kartka papieru

Rozdział czwarty Pisać od samego początku

Rozdział piąty W przyszłości każdy będzie miał swoje 30 sekund sławy

Rozdział szósty Radio to piekło. Ale to zimny ogień

Rozdział siódmy "Toto! Chyba już nie oglądamy prac McCann-Erickson"

Rozdział ósmy Tylko dobrzy umierają młodo

Rozdział dziewiąty Zadziobany przez kaczki

Rozdział dziesiąty Dobre portfolio albo łom

Rozdział jedenasty Robienie butów a robienie reklamy butów

Zalecane lektury

Podziękowania

Bibliografia

292 strony, twarda oprawa z obwolutą

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH OSÓB DOROSŁYCH I JEJ OGRANICZENIA
KOCIUCKI L.

- KULTURA ORGANIZACYJNA
SIKORSKI C.

- OCENA EFEKTYWNOŚCI SZKOLEŃ
BRAMLEY P.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024