ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 111.00 105,45   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OSZUKAĆ RADAR JAK MÓWIĆ DO KLIENTA KTÓRY NIE CHCE SŁUCHAĆ


BOND J. KIRSHENBAUM R.

wydawnictwo: WIG PRESS , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 111.00 Twoja cena  105,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

To bardzo cenne i ważne nowe narzędzie w branży reklamowej autorstwa dwóch profesjonalistów z jednej z najlepszych agencji.

Bond i Kirshenbaum mają znakomite pomysły na to, jak przebić się przez szum informacyjny do dzisiejszego klienta.

O. Burtch Drake, prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Agencji Reklamowych

Jeśli chcesz wiedzieć, jak tworzy się innowacyjną, świetną reklamę, musisz to przeczytać

Valerie Salembier, Esquire

PROLOG

PROSIMY - WYŁĄCZ RADAR, ZANIM ZACZNIESZ LEKTURĘ

Zanim zagłębisz się w ten materiał, mamy do ciebie poważną prośbę: odłóż swoją ochronną tarczę, wyłącz swój radar. Tak, twój radar. Mówimy do ciebie.

Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami. To nowoczesna reakcja na sytuację znaną od wieków. Caveat emptor oznacza: "Niech strzeże się nabywca" i w tym właśnie pomaga ci radar. Radar nastawiony na marketing to obronny mechanizm lub strategia, która pomaga nam filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, jakie nas codziennie bombardują. Taki nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową dawką cynizmu, przyczynił się do wytworzenia naszej własnej osłony radarowej. To nieprzenikniona skorupka, która stwardniała po wielu latach używania. Niestety, twój radar pomaga ci filtrować wszystkie rodzaje informacji - nawet treść tej książki.

Właśnie dlatego zachęcamy cię, abyś odłożył swoją tarczę, nim rozpoczniesz lekturę. Być może dzięki temu lepiej zrozumiesz, jak komunikować się z ludźmi, którzy są równie cyniczni i nieufni, jak ty sam. Za twoim przyzwoleniem chcielibyśmy pokazać ci, jak wkraczać na rynek w czasach, kiedy ludzie stali się tak ostrożni, iż nie ufają nikomu spoza wąskiego kręgu rodziny i przyjaciół. W czasach, gdy środki przekazu podzieliły się na tak drobne odłamy, że budowanie marki ogólnokrajowej stało się niemal niemożliwe. W czasach, w których koszty zakupu mediów i produkcji są niebotycznie wysokie. Gdy domy handlowe są tak przeładowane rozmaitymi produktami, iż trudno jest uzyskać miejsce na półce, by sprzedawać swój towar, lub sprawić, by konsument dostrzegł go - nie mówiąc już o zakupie. Właśnie - jak zareklamować coś ludziom, którzy tej reklamy sobie nie życzą?

Niektórzy z was powiedzą być może: "Po co zawracać sobie głowę?" lub: "Skoro konsumenci czegoś nie chcą, to jaki ma sens promowanie tego na siłę?". Tacy czytelnicy być może mają luksusowe zabezpieczenie w postaci funduszu powierniczego i dlatego ani na chwilę nie wyłączają swojego radaru. Jednak dla nas, specjalistów od marketingu zmuszonych do konkurowania w dzisiejszych warunkach, ważne jest, by najpierw zrozumieć, jak bardzo cyniczni stali się ludzie - i jak bardzo utrudnia to naszą pracę. A zatem wyłącz radar, zrezygnuj z cynicznego spojrzenia na świat i dowiedz się, jak dotrzeć do współczesnych, nowych konsumentów!

Autorzy

 


Spis treści:

Prolog

Przedmowa

Rozdział pierwszy Nowy konsument

Rozdział drugi Kreacja, która omija radar

Rozdział trzeci Nowe zasady twórczej pracy

Rozdział czwarty Na językach

Rozdział piąty Strategia marki

Rozdział szósty Wykorzystanie mediów

Rozdział siódmy Jak kierować niekonwencjonalną agencją?

Rozdział ósmy Jak zbudować niebanalny zespół kreatywny?

Posłowie: Czas już, abyście znowu włączyli swoje radary!


264 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024