ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING SPOSÓB MYŚLENIA I DZIAŁANIA


RED. PERENC J.

wydawnictwo: WUSZCZECIŃSKI , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 53.50 Twoja cena  50,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W związku z wyczerpaniem nakładu książki pod redakcją prof. dr. hab. Józefa Perenca pt. Podstawy marketingu, zaistniała potrzeba wydania uaktualnionego skryptu dla studentów kierunku Ekonomia oraz Zarządzanie i Marketing. Niniejszy skrypt zawiera większość nowych rozdziałów oraz uaktualnioną treść poprzedniego wydania Podstaw marketingu.

Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną odbiorcom tej pozycji - studentom i praktykom gospodarczym - przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" ich myśleniem i działaniem, aby wiedza marketingowa, którą posiądą, była wiedzą użyteczną w praktyce gospodarczej.

Koniec XX wieku to okres przeobrażeń techniki i technologii oraz zmian w organizacji i zarządzaniu. Nie zawsze jednak zmiany te powodują zmiany w rozwiązaniach polityki gospodarczej, zmianach ustawodawstwa, zmianach systemów ekonomiczno-finansowych poszczególnych rodzajów działalności gospodarczej człowieka (w tym także działalności usługowej).

Zmiany sposobów gospodarowania na świecie i w Polsce zmuszają nas do stawiania pytań o sposoby działania efektywnego, przynoszącego korzyści ekonomiczne. Przewartościowanie sposobu myślenia i działania jest nie tylko potrzebą chwili. Zmiana naszej mentalności, dopuszczenie w procesie podejmowania decyzji wielu alternatyw, prześledzenie argumentów za i przeciw, dokonanie analizy uwarunkowań, porównanie skali nakładów i przewidywanych korzyści - to tylko niektóre czynniki, skłaniające każdego myślącego człowieka do postępowania zgodnego z własnymi przekonaniami, ale także do postępowania, które przyczynia się do osiągania wymiernych korzyści, do postępu i rozwoju.

Niniejsze opracowanie jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach Czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.

342 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024