ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING GLOBALNY ERY CYFROWEJ


BILL BISHOP

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 15.79 Twoja cena  15,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

W książce Marketing globalny ery cyfrowej Autor:

opisuje koncepcje globalnego marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu;

tłumaczy, jak rozwijać biznes na rynkach zagranicznych przy wykorzystaniu techniki cyfrowej - bazy danych, Internetu, centrów telefonicznych, prywatnych sieci onłine itp.

154 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024