ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LOJALNOŚĆ.COM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI W NOWEJ ERZE MARKETING


NEWELL F.

wydawnictwo: IFC PRESS , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 87.80 Twoja cena  83,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sprzedawcy detaliczni działający w Internecie tacy, jak Amazon.com i eBay na zawsze zmienili oczekiwania klientów - podobnie jak wielkie centra handlowe w latach 70. Rabaty, kupony zniżkowe i programy rozdawania nagród już nie wystarczają. Zbudowanie lojalności klientów, mających pod ręką nieograniczony wybór towarów, wymaga zupełnie nowych umiejętności i pomysłowości.

Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia wydajnych i nastawionych na rezultaty strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (ang. CRM - Customer Relationship Management). Książka pełna jest praktycznych wskazówek odnoszących się do wyszukanych analiz dotyczących klientów i technik budowania relacji wykorzystujących najnowsze osiągnięcia technologiczne. Pokazuje, w jaki sposób dawać klientom to, co chcą kupić, w odróżnieniu do tego, co wy chcecie im sprzedać - oraz jak zdobyć udział w portfelu klienta, zamiast udziału w rynku.

Łatwiej powiedzieć niż zrobić? Lojalność.com zawiera nie tylko teorię. Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet.

Tylko dzięki tej książce dowiecie się:

- dlaczego nie można kupić lojalności klientów,

- o trzech pytaniach, na które musicie odpowiedzieć, aby marketing internetowy stał się dla was skuteczniejszy,

- o nowych umiejętnościach, których będą potrzebować pracownicy, żeby maksymalnie wykorzystać dzisiejsze nowe narzędzia,

- o technikach cyfrowego drukowania, które sprawią, że każdy egzemplarz reklamy pocztowej przemówi do adresata - i znacznie zmniejszy koszty czterobarwnych reklam,

- o strategiach eksploracji danych, które pomogą wam interpretować wasze dane i zwiększać zyski, dzięki stałemu procesowi uczenia się,

- o sześciu mitach dzisiejszego rynku osób powyżej 50-tego roku życia,

- o konkretnych strategiach, które przygotują was na nadejście ery telewizji interaktywnej,

- o technikach telefonicznych zmniejszających liczbę nieskutecznych rozmów w miarę, jak będziecie poznawać i wykorzystywać wiedzę o klientach,

- o tym, jak dzisiejsi innowatorzy wykorzystują Internet do zwiększenia ruchu w sklepach - a nie zastępowania punktów sprzedaży detalicznej.

Ludzie nie potrzebują wierteł. Chcą po prostu mieć dziury w ścianie.

Lester Wunderman, prezes firmy Wunderman, Cato, Johnson

Lojalność.com pomoże wam wyjść poza sprzedaż "dziur w ścianie", pokaże, jak wykorzystać sprawdzone w boju techniki CRM, żeby określić szerokość, głębokość, częstotliwość, lokalizację i wszystkie inne ważne parametry dziur, które chcą mieć klienci. Na rynku coraz bardziej wymagających i coraz lepiej znających się na komputerach klientów ci, którzy będą dalej sprzedawać wiertła, zamiast dziur, ryzykują, że zostaną w tyle z szybkością uderzenia palca w klawisz klawiatury.

Dzisiejsza technologia internetowa ułatwia i dodaje wagi bardziej niż kiedykolwiek odkryciu, czego dokładnie pragną klienci, a następnie sprzedania im tego. Pozwólcie, aby Lojalność.com pokazała wam, jak wykorzystać dzisiejsze możliwości Sieci, żeby dowiedzieć się o wartościach ważnych dla indywidualnych klientów i je zrozumieć. Pokaże wam, jak wykorzystać tę wiedzę, żeby dostarczyć korzyści, których pragną wasi klienci i ułatwić każdemu z nich robienie z wami - i tylko z wami - interesów w miarę budowania dochodowych i obustronnie korzystnych relacji, które przetrwają z powodzeniem w XXI wieku.


Frederick Newell jest prezesem międzynarodowej firmy konsultingowej Seklemian/Newell, która prowadzi strategie marketingowe dla szerokiego spektrum specjalistów od marketingu konsumenckiego na całym świecie. Jako jeden z dzisiejszych czołowych autorytetów w dziedzinie marketingu baz danych, Zarządzania Relacjami z Klientami i wdrażania programów marketingowych zorientowanych na indywidualne podejście do klienta, Newell jest również felietonistą, redaktorem współpracującym i dyrektorem ds. redakcji w kilku krajowych i międzynarodowych publikacjach z branży marketingowej i reklamowej. Wykłada również gościnnie na uniwersytetach Universidad de Belgrano (Buenos Aires) i Duke University's Fuqua School of Business. Jest członkiem Retail Advertising Hall of Fame (Galerii Sław Reklamy Detalicznej) i autorem książki The New Rules of Marketing.


Spis treści

Przedmowa
Wstęp

Podziękowania

CZĘŚĆ PIERWSZA: ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI: BUDOWANIE PODSTAW

1. Narzekania Carolyn
Dlaczego tak wiele firm jest przekonanych, że może kupić jej lojalność?

2. Uszy hipopotama
Zarządzanie Relacjami z Klientami to nie tylko technika

3. Ślepa wiara
Zmiany organizacyjne konieczne do powodzenia programu CRM

4. Cztery rzeczy, które wasi klienci chcą wam powiedzieć
Dowiedzcie się najpierw, czego naprawdę chcą wasi klienci

5. Jeśli zostanę nominowany, nie wystartuję; jeśli zostanę wybrany, nie będę urzędował
Nie da się zbudować dochodowych relacji z każdym z waszych klientów

6. Graczami, dzięki którym się wygrywa, nie są mistrzowie indywidualnych akcji
Nie wystarczy wejść na stanowisko - trzeba jeszcze trafić w piłkę

7. Podtrzymywanie więzi z klientami
Więzi z klientami nie stają się dochodowe z dnia na dzień. Czy wiecie, gdzie jest wasza strefa zysków?

8. "Ewaolucja" i inne niespodzianki przed nami
Decyzje demograficzne i biznesowe
Najważniejsze rady z części pierwszej

CZĘŚĆ DRUGA: WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIA CRM: TECHNIKA, INTERNET I INNE

9. Nowe narzędzia wymagają nowych umiejętności
Jeśli masz jedynie młotek, wszystko wygląda jak gwóźdź.

10. Projekt CRM
Teraz gdy mamy już szkice robocze, jak zbudujemy dom?

11. Ale do czego się to może przydać?
Sieć World Wide Web jako narzędzie specjalistów od marketingu CRM.

12. Masz wiadomość
Wykorzystanie poczty elektronicznej do integracji wszystkich aspektów komunikacji z klientami

13. Czy telemarketing musi być taki nachalny?
Centra telefonicznej obsługi klienta i telemarketing

14. Rzeczy, o których nie śniło się Gutenbergowi
Drukowanie na żądanie i cyfrowe przygotowanie do druku

15. Hej ha! Hej ho! Do pracy by się szło!
Modne słowo: eksploracja danych.

16. "Wszystko, co można było wynaleźć już zostało wynalezione"
Co czeka nas w nowym wieku?

17. Witajcie w nowym cyfrowym świecie
Technologia.com
e-mail.telekom.lodówka.cyfrowa

Najważniejsze rady z części drugiej

CZĘŚĆ TRZECIA: ZWYCIĘZCY.COM: APLIKACJE ŚWIATA REALNEGO

18. Czy CRM może uratować właścicieli biznesów "z betonu i cegły"?
Nie chodzi o wyłożenie na półki większego asortymentu produktów

19. Zarządzanie CRM w przypadku anonimowych klientów
Jak sprzedający towary powszechnego użytku mogą wykorzystać dziedziny CRM?

20. Ponieważ tam są pieniądze
Liderzy CRM: Instytucje finansowe uczą się wykorzystywać narzędzia do odniesienia sukcesu.

21. Ale kim naprawdę jest wasz klient?
Marketing CRM pomiędzy przedsiębiorstwami.

22. Media budzą się do CRM
Włączyłem w biurze radio

23. Gdy odpowiednio się zatroszczycie
Więcej niż program przyznawania punktów: historia The Hallmark Gold Crown: studium pewnego przypadku

24. Reorganizacja wykorzystująca inicjatywę CRM
Dlaczego największy sprzedawca detaliczny artykułów dla zdrowia i urody w Wielkiej Brytanii nazywa swój program CRM największym projektem marketingowym firmy w ciągu ostatnich dziesięciu lat: studium pewnego przypadku

25. Zaangażowanie klientów: wyrafinowane programy CRM firmy RadioShack
Rosnące zaangażowanie: studium pewnego przypadku

26. Beznadziejnie Ci oddany ... ta dam!
CRM to coś więcej niż marketing baz danych - czyny mówią więcej niż słowa.

Najważniejsze rady z części trzeciej

CZĘŚĆ CZWARTA: PRZEKSZTAŁCANIE PRODUKTÓW W USŁUGI: STRATEGIE ROZWIJAJĄCE DIALOG PRZYNOSZĄCY ZYSK

27. Brakujące ogniwo: "produsługi"
Klienci oczekują usługi, a nie tylko towaru.

28. To kwestia stopni
Dlaczego rozwijanie strategii CRM jest procesem uczenia się

29. Dostrzeganie potęgi konsumenta
Nie chodzi po prostu o przeniesienie waszych inicjatyw do Internetu. Chodzi o to, jak dobrze wasza firma prowadzi dialog.

30. Informacja to wiedza, wiedza to potęga, a potęga może być przerażająca
Niektórzy ludzie wierzą, że niektóre firmy mają nad nimi władzę z powodu informacji, które gromadzą.

31. CRM i zyski: podsumowanie korzyści
Czy wiecie gdzie są wasze zyski?

Najważniejsze rady z części czwartej
Przypisy
Indeks

328 stron, B5, twarda oprawa z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024