ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.00 39,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FINANSOWANIE STRATEGII MARKETINGOWYCH


GRZEGORCZYK W.

wydawnictwo: BRANTA , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 42.00 Twoja cena  39,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Finansowanie strategii marketingowych przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku. Związki i zależności między finansowaniem a strategiami marketingowymi są więc ścisłe i obustronne.

Książka posiada także walor praktyczny, bowiem w jej końcowej części umieszczono kilka studiów przypadków, które łączą obydwa wyżej wymienione zagadnienia. Książka jest więc przeznaczona dla studentów akademii ekonomicznych i kierunków ekonomicznych i zarządzania uniwersytetów, a także menedżerów marketingu w przedsiębiorstwach.


Prof. dr hab. Wojciech Grzegorczyk jest kierownikiem Zakładu Strategii Marketingowych Uniwersytetu Łódzkiego. Jego zainteresowania koncentrują się na zagadnieniach marketingu, marketingu bankowego i funkcjonowania rynków finansowych. Jest autorem ponad 130 publikacji w tym 9 książek.

134 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024