ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.50 47,03   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING BUSINESS TO BUSINESS


GOLIK-GÓRECKA G.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowuje się więc w oczekiwania odbiorców zarówno studentów, jak i praktyków gospodarczych.

Celem książki jest nie tylko przedstawienie specyficznych cech i problemów marketingu przemysłowego, ale także podkreślenie finansowych aspektów decyzji marketingowych, w szczególności decyzji strategicznych.(...)

Autorka szeroko omówiła znaczenie Internetu, jako globalnego medium, w tworzeniu promotion mix. Pokazała też zastosowanie Internetu w planowaniu, tworzeniu produktów, ustaleniu cen, a także w kształtowaniu kanałów dystrybucji. Opisane szczegółowo modele handlu elektronicznego wyznaczają kierunki możliwych rozwiązań tego handlu na rynku przemysłowym.

Kompleksowe ujęcie problematyki marketingu business to business, z uwzględnieniem nowoczesnych trendów i koncepcji marketingowych, czyni książki bardzo użyteczna zarówno w dydaktyce związanej z marketingiem przemysłowym, jak i w praktyce, w procesie formułowania realizacji skutecznych strategii marketingowych.
prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska


Spis treści

Cześć I Istota, specyfika, segmentacja, badania marketingu B2B

1. Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes
2. Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes
3. Typologia produktów przemysłowych
4. Segmentacja rynku biznes to biznes
5. System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje
6. Metody i techniki badań w marketingu B to B
7. Metody mierzenia pobytu w marketingu B to B

Cześć II Instrumenty marketingu B to B

8. Strategie stosowane w marketingu B to B
9. Zarządzanie produktem
10. Analiza portfelowe stosowane w marketingu B to B
11. Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B
12. Zarządzanie komunikacją
13. Euromarketing B to B
14. E-marketing B to B

222 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024