John Kalench, czołowy szkoleniowiec, konsultant i wizjoner marketingu wielopoziomowego
został wprowadzony do tego przedsięwzięcia w 1979 r. W ciągu paru lat zbudował trzy
wysoce dochodowe sieci dystrybucji. Z myślą o prowadzeniu specjalistycznych programów
szkoleniowych dla swojej sieci, stworzył Millionaires in Motion (MIM). Programy
szkoleniowe Kalencha zostały rozpowszechnione w USA i poza nimi. Tysiące
przedsiębiorców na całym świecie, działających w MIM uczestniczyło w seminariach i
warsztatach przez niego prowadzonych.
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie Marketingu wielpoziomowego. Co to
znaczy?
To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli uznasz klientów i niższe poziomy dystrybutorów jedynie za źródło
dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany tylko
sobą i opuszczą cię. Jeżeli jednak dojrzysz w tym wszystkim okazję do służenia i
popierania innych, wtedy klienci i współpracownicy odczują to i więzi między wami
się wzmocnią.
Okazja do służenia i popierania innych. Chcę mocno podkreślić wagę tego
stwierdzenia. Jeśli z całej książki zapamiętasz tylko to jedno zdanie, to i tak
będziesz miał klucz do sukcesu w biznesie zwanym Marketingiem wielopoziomowym.
Odczuwamy zarówno niedostatki życia, jak i jego bogactwo i stosownie do tego
otwieramy się na nie lub przed nimi bronimy i w tym stylu modelujemy nasze życie, które
dokładnie odzwierciedla to, co czujemy. Dostrzeżmy bogactwo, jakie niesie ze sobą
życie i zastanówmy się nad tym co robić, aby z tego bogactwa mogli korzystać zarówno
inni jak i my sami.
Tak działać aby z bogactwa korzystali inni. To jest właśnie to, moi
przyjaciele. To jest to, co Marketing wielopoziomowy może dla was uczynić.
John Kalench
263 strony, miękka oprawa