ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING SUKCESU - PARTNERING


ŁAWICKI J.S.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 51.50 Twoja cena  48,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Książka napisana jest bardzo przystępnym językiem. Jej niewątpliwym walorem są liczne praktyczne przykłady wplecione w tekst, pozwalające czytelnikowi na bezpośrednie ich wykorzystanie we własnej działalności. Książkę można polecić wszystkim, którzy interesują się działaniami marketingowymi, głównie zaś handlowcom i szefom firm, którzy filozofię partneringu powinni stosować w praktyce dla odniesienia sukcesu rynkowego".
Prof. dr hab. Stefan Bosiacki, Katedra Ekonomiki i Organizacji Turystyki AWF w Poznaniu

"Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nową jakością na polskim rynku wydawniczym".
Prof. dr hab. Aneta Zelek, dyrektor Studiów MBA Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu w Szczecinie


JACEK STANISŁAW ŁAWICKI - doktor nauk ekonomicznych, profesor Wyższej Szkoły Integracji Europejskiej w Szczecinie. Wykłada także w Wyższej Szkole Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim i Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie. Współzałożyciel firmy konsultingowej "Better Market" promującej przedsiębiorców polonijnych. Doradzał także firmom kanadyjskim w zakresie obsługi klienta. Po powrocie do kraju związał się z praktyką gospodarczą. Przeprowadził ponad 200 szkoleń dla handlowców i menedżerów. Jest autorem wielu artykułów z zakresu marketingu partnerskiego i etyki menedżerskiej oraz analiz oceniających efektywność pracy personelu sklepowego. Głównym przedmiotem jego zainteresowań jest sztuka pracy z klientem i etyczne postępowanie w biznesie. W swojej działalności edukacyjnej szczególną uwagę zwraca na konieczność budowy wizerunku firm.


Spis treści

Wstęp

ROZDZIAŁ 1. ROLA MARKETINGU NA NOWOCZESNYM RYNKU TOWAROWYM

1.1. Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni
1.2. Marketing partnerski zamiast tradycyjnego
1.3. Miejsce obsługi klienta w marketingu partnerskim
1.4. Benchmarking, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynku
1.5. Clienting i partnering, czyli układ klientalnej więzi między firmą a klientami
1.6. Merchandising jako element partneringu

ROZDZIAŁ 2. ZACHOWANIA KONSUMENCKIE NA RYNKU

2.1. Preferencje konsumenta
2.2. Postępowanie konsumentów na rynku
2.3. Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej

ROZDZIAŁ 3. PARTNERING W WARUNKACH ROSNĄCEJ KONKURENCJI RYNKOWEJ

3.1. Znaczenie wizerunku firmy a partnering
3.2. Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące
3.2.1. Korespondencja
3.2.2. Łączność telefoniczna
3.2.3. Internet
3.2.4. Bezpośrednia obsługa (face to face)
3.3. Personel handlowy
3.4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu
3.4.1. Psychologia handlowców a partnering
3.4.2. Specyfika sprzedaży usług
3.4.3. Czego handlowcom nie wolno?
3.4.4. Co wręcz odstrasza klienta?
3.4.5. Obsługa klienta wrogo nastawionego
3.4.6. Klasyczne opory zakupowe klientów i strategia ich przełamywania
3.5. Dekalog troski o klienta-gościa według idei partneringu
3.6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu
3.7. Miejsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy
3.8. Badania oceniające jakość obsługi klientów
3.9. Miejsce logistyki w partneringu

ROZDZIAŁ 4. DŁUGOOKRESOWA STRATEGIA ROZWOJU PARTNERINGU W FIRMIE

4.1. Kapitał marki jako narzędzie partneringu
4.2. Wartość programu etycznego w umacnianiu marki firmy
4.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu
4.4. Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
4.5. Zarządzanie Relacjami z Klientami

Bibliografia
Indeks nazwisk i nazw
Indeks terminów i pojęć

205 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024