ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.90 40,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING RELACJI. TEORIA I PRAKTYKA


M.MITRĘGA

wydawnictwo: CEDEWU , rok wydania 2014, wydanie II

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

(...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków, Sięgną po nią również ambitni studenci.
Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer

(...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.
Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej


Dr Maciej Mitręga pracuje w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Specjalizuje się w marketingu i public relations. Jest współautorem książki "Internet w marketingu" (2003). Prowadzi wykłady na kilku śląskich uczelniach w języku polskim i angielskim. Projekty badawcze, które koordynował zdobyły wyróżnienia w ramach cyklu międzynarodowych konferencji EuroWeek (Bruksela 2001, Kavala 2002).


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1 PODSTAWY MARKETINGU RELACJI

1.1. Korzenie i rozwój paradygmatu marketingu relacji
1.2. Przedsiębiorstwo jako strona relacji
1.3. Konsument jako strona relacji
1.4. Usługa jako przedmiot wymiany i konsumpcji
1.5. W stronę definicji marketingu relacji

Rozdział 2 ZASTOSOWANIE MARKETINGU RELACJI

2.1. Poziomy realizacji marketingu relacji
2.2. Segmentacja nabywców w marketingu relacji
2.3. Etapy marketingu relacji
2.4. Wykorzystanie sieci relacji z otoczeniem
2.5. Wartość relacji z klientem - uwarunkowania, mierniki
2.5.1. Poprawa rentowności relacji
2.5.2. Szeroka perspektywa wartości relacji

Rozdział 3 METODYKA BADAŃ RELACJI POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A KONSUMENTEM

3.1. Relacje firma-klient jako obiekt badań
3.2. Poziomy analizy relacji
3.3. Siła jako kluczowa własność relacji
3.4. Mierniki siły relacji
3.5. Rodzaje relacji i etapy kształtowania się relacji
3.6. Metody gromadzenia danych z zakresu relacji
3.7. Metody analizy danych z zakresu relacji
3.8. Kwestionariusz wywiadu z klientem

Rozdział 4 UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA MARKETINGU RELACJI

4.1. Uwarunkowania makrootoczenia
4.1.1. Prawne aspekty marketingu relacji
4.1.1.1. Ochrona konsumenta i konkurencji
4.1.1.2. Ochrona danych osobowych
4.1.1.3. Ochrona handlu elektronicznego
4.1.2. Infrastruktura teleinformatyczna kształtowania relacji
4.1.3. Kultura jako uwarunkowanie marketingu relacji
4.2. Sektorowa specyfika relacji firma-klient w świetle badań
4.2.1. Ogólna charakterystyka analizowanych sektorów
4.2.2. Sektorowe uwarunkowania rozwoju relacji

Bibliografia


147 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025