ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BŁYSKOTLIWOŚĆ. JAK SKUTECZNIE WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TWOJEJ MARKI


CHEVERTON P.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tajniki budowania marki i zarządzania nią

  • Kreowanie marki
  • Wykorzystanie marki do zdobycia lojalnych klientów
  • Pozycjonowanie marki na rynku

We współczesnej gospodarce odpowiednio wykreowana i wypromowana marka często okazuje się źródłem przewagi nad konkurencją i tym samym - wzrostu firmy. W świecie marek obowiązują brutalne prawa - wygrywa najsilniejszy. Dlatego też samo stworzenie marki nie wystarczy - należy nią zarządzać. Na czym więc polega zarządzanie marką? Czy tylko na wprowadzeniu jej w odpowiedni segment rynku? Zdecydowanie nie. Zarządzanie marką to złożony proces zawierający rozwijanie jej, ochronę, wykorzystywanie jej możliwości i w razie potrzeby - modyfikowanie jej. Tylko dzięki efektywnemu zarządzaniu marką udaje się w pełni wykorzystać jej potencjał.

Książka "Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki" odsłania tajniki nowoczesnego zarządzania marką. Czytając ją dowiesz się, jak stworzyć markę, która niesie ze sobą ładunek emocjonalny i jak dobrać odpowiednią nazwę dla niej. Nauczysz się kreować nie tylko marki towarów, ale również i usług oraz znajdować dla nich odpowiednie pozycje na rynku. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowana marka może przysporzyć Twojej firmie grono lojalnych klientów i poznasz sposoby reklamowania marki oraz analizowania jej pozycji na rynku.

  • Przekazywanie emocji w marce
  • Określanie osobowości marki
  • Budowanie lojalności klienta w oparciu o markę
  • Kreowanie marki usług
  • Znajdowanie odpowiedniego segmentu rynku
  • Rozwijanie marki
  • Budowanie pozytywnych skojarzeń z marką
  • Reklama

Naucz się kreować rozpoznawalną markę.


Peter Cheverton zarządza globalną firmą konsultingową i szkoleniową INSIGHT Marketing and People. Jego książki są znane marketerom na całym świecie. Cheverton jako trener i konsultant specjalizuje się w zarządzaniu kluczowymi klientami, w technikach przywództwa oraz w zarządzaniu finansami.


Spis treści

Przedmowa

Część I Definiowanie marki - cele i zalety

1. Skąd pochodzą marki... i dlaczego ma to znaczenie

Od narodzin... po kres?

A w naszych czasach...

2. Ładunek emocjonalny marki

Typy ładunków emocjonalnych - model dla określania marek

W poszukiwaniu swojego typu

Koło sukcesu

Zmiana i definicja marki

3. Marka jako osobowość

Jaka jest osobowość Twojej marki?

4. Marka jako środek budowania lojalności

Oczekiwania i lojalność klienta

5. Marka jako dowód Twojej wyjątkowej przewagi konkurencyjnej

Marka to coś więcej niż "nieuzasadnione banialuki"

6. Wzrost znaczenia marek własnych

Wieloaspektowość marki własnej

7. Relacje business to business i sektor usługowy - budowanie marki nie dotyczy jedynie branży dóbr szybkozbywalnych

8. Wycena marki - nie tylko dla księgowych

Budowanie marki a rentowność

Część II Strategia zarządzania marką

9. Strategia biznesowa - marka w kontekście

Rozwój firmy, budowanie marki oraz zarządzanie ryzykiem - efekt halo marki

Budowa marki i nośniki wartości - definiowanie marki

10. Segmentacja - źródło przewagi konkurencyjnej

Innowacyjne metody segmentacji

Mikrosegmentacja antysegmentacją?

11. Pozycjonowanie marki - rezerwowanie przestrzeni w umyśle konsumenta

Proces

Istotny wybór - marki i oczekiwania

Repozycjonowanie

12. Rozszerzanie marki - nie tylko środek przeciw jej starzeniu

Cykl życia produktu

Wzmocnienie marki

Rozszerzenie marki

13. Architektura marki - łączenie ze sobą wszystkich elementów

Zapotrzebowanie na zróżnicowaną architekturę

Indywidualne marki

Marki pochodne

Marki o ustalonej tożsamości

Marki korporacyjne

Marki globalne czy miejscowe?

Część III Zarządzanie marką - implementacja

14. Budowanie pozytywnych skojarzeń - momenty prawdy

Czymże jest nazwa?

Logo i slogany

Opakowanie - Kopciuszek w procesie budowania marki

Relacje z klientami

Tworzenie nowych interakcji i skojarzeń

15. Reklama - ważny, lecz nie najważniejszy element

Dlaczego reklamować?

Problemy z reklamami

Właściwe media, właściwa realizacja

Poza reklamą

Budżet - czy wszystko sprowadza się jedynie do pieniędzy?

16. Briefing - weryfikacja działań

17. Kontrola zdrowia marki

18. Kolejne kroki...

Segmentacja rynku

Branding Performance Map(R)

Literatura zalecana

Skorowidz

200 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024