ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DODATEK GRATIS. KOLEJNA WSPANIAŁA TEORIA MARKETINGOWA


GODIN S.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 46.60 Twoja cena  44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją marżę

  • Uczyń pospolity produkt przebojem roku
  • Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj
  • Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali się wynalazcami

Kto nie lubi prezentów? Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na punkty? Takie dodatki to małe innowacje, na które klienci czekają. Dodawanie prezentów jest tańsze niż masowa reklama i rozwijanie nowych produktów. A nowe dodatki możesz wymyślać niemal bez końca. Tak naprawdę to jeden z nielicznych sposobów, jakie Ci zostały, by stworzyć coś, na co ludzie zwrócą uwagę - produkt, który sam się sprzeda.

Dlaczego gratisowe dodatki sprawdzają się? Bo uważamy się za racjonalistów świadomych ponoszonych kosztów i spryciarzy umiejących łapać okazje. Ale tak naprawdę z radością dopłacamy za dodaną gratis płytę CD, wyszukany wystrój sklepu czy znaczki pocztowe, których nie trzeba lizać przed naklejeniem. Chcemy kupować rzeczy, które dają nam radość. Chcemy dodatków gratis, często bardziej niż właściwego produktu. Dodatek gratis nie jest niezbędny dla konsumenta, ale zaspokaja jego zachcianki. To coś modnego, zabawnego, zaskakującego, oczarowującego. To coś, co wzbudza chęć posiadania. Przeczytaj tę książkę i spraw, by klienci w ten właśnie sposób reagowali na Twój produkt czy usługę, niezależnie od tego, co oferujesz.

Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę. Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić się z nim przez sztywne struktury organizacyjne. Stwórz ludziom pole do innowacyjnego myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.

Poznaj nowe pomysły i lepsze sposoby wpływania na klientów

  • "Och!", czyli proste i zabawne pomysły - jak wprawić ludzi w zachwyt;
  • rewolucyjne programy lojalnościowe
  • stylizacja ważniejsza niż sam produkt;
  • tanie chwyty, które lubimy;
  • oddolna inicjatywa: skuteczne innowacje wprowadzane niskim kosztem.

Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku. Założył kilka świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem czasopisma Fast Company.

Ze względu na strukturę książki nie zamieszczamy spisu treści.

Format: 122x194, 232 strony, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- MARKETERZY KŁAMIĄ. POTĘGA AUTENTYCZNYCH HISTORII W ŚWIECIE KŁAMSTWA
GODIN S.

- ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ 21 SPOSOBÓW NA PRZEŚCIGNIĘCIE KONKURENCJI W
ABRAHAM J. / W MYSLENIU DZIAŁANIU I ZARABIANIU PINIĘDZY

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024