Poznaj świat miękkich innowacji: podyktuj ponadprzeciętne ceny i podnieś swoją
marżę
- Uczyń pospolity produkt przebojem roku
- Spełniaj zachcianki klientów i... dobrze na tym zarabiaj
- Spraw, by wszyscy ludzie w Twojej firmie stali się wynalazcami
Kto nie lubi prezentów? Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z
powodu gratisowych dodatków? Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami,
czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na punkty? Takie dodatki to małe
innowacje, na które klienci czekają. Dodawanie prezentów jest tańsze niż masowa
reklama i rozwijanie nowych produktów. A nowe dodatki możesz wymyślać niemal bez
końca. Tak naprawdę to jeden z nielicznych sposobów, jakie Ci zostały, by stworzyć
coś, na co ludzie zwrócą uwagę - produkt, który sam się sprzeda.
Dlaczego gratisowe dodatki sprawdzają się? Bo uważamy się za racjonalistów
świadomych ponoszonych kosztów i spryciarzy umiejących łapać okazje. Ale tak
naprawdę z radością dopłacamy za dodaną gratis płytę CD, wyszukany wystrój sklepu
czy znaczki pocztowe, których nie trzeba lizać przed naklejeniem. Chcemy kupować
rzeczy, które dają nam radość. Chcemy dodatków gratis, często bardziej niż
właściwego produktu. Dodatek gratis nie jest niezbędny dla konsumenta, ale zaspokaja
jego zachcianki. To coś modnego, zabawnego, zaskakującego, oczarowującego. To coś, co
wzbudza chęć posiadania. Przeczytaj tę książkę i spraw, by klienci w ten właśnie
sposób reagowali na Twój produkt czy usługę, niezależnie od tego, co oferujesz.
Dodatki gratis to miękkie innowacje, które możesz wprowadzać szybko i niskim
kosztem. Każdy pracownik w firmie może wymyślić drobiazg, który przyniesie fortunę.
Już niejeden pomysłowy pracownik wpadł na genialny pomysł, ale nie mógł przebić
się z nim przez sztywne struktury organizacyjne. Stwórz ludziom pole do innowacyjnego
myślenia, a nie pożałujesz. To będzie dodatek gratis dla Ciebie i Twojej firmy.
Poznaj nowe pomysły i lepsze sposoby wpływania na klientów
- "Och!", czyli proste i zabawne pomysły - jak wprawić ludzi w zachwyt;
- rewolucyjne programy lojalnościowe
- stylizacja ważniejsza niż sam produkt;
- tanie chwyty, które lubimy;
- oddolna inicjatywa: skuteczne innowacje wprowadzane niskim kosztem.
Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, jego teksty
ukazywały się na łamach Wall Street Journal, Forbes, Fast Company i
Business Week. W rankingu magazynu Successful Meetings Godin znalazł się
wśród dwudziestu jeden czołowych mówców początku XXI wieku. Założył kilka
świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem
czasopisma Fast Company.
Ze względu na strukturę książki nie zamieszczamy spisu treści.
Format: 122x194, 232 strony, oprawa twarda