ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 69.00 65,55   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZASTOSOWANIA BADAŃ MARKETINGOWYCH


KACZMARCZYK S.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Większość obszarów zastosowań wyników badań marketingowych wiąże się z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolą na wszystkich szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem. Wyniki tych badań są także wykorzystywane przez użytkowników informacji, w tym menedżerów w różnych typach przedsiębiorstw (produkcyjnych, handlowych, finansowych).

Zastosowanie badań marketingowych polega na harmonijnym połączeniu podejścia przedmiotowego (co i dla kogo badać) z podejściem narzędziowym, wskazującym za pomocą jakich metod projektować i realizować procesy badawcze.

W książce uporządkowano i scharakteryzowano podstawowe metody badawcze zaspokajające potrzeby informacyjne decydentów w przedsiębiorstwie i jego otoczeniu.

Najważniejsze zagadnienia poruszone w książce dotyczą:

- wykorzystania wyników badań marketingowych w bieżących czynnościach zarządczych;

- metod badań elementów otoczenia przedsiębiorstwa (nabywców indywidualnych i przemysłowych, przedsiębiorstw konkurencyjnych oraz zjawisk rynkowych) i samych przedsiębiorstw;

- metod badań uwarunkowań postępowania nabywców w procesach zakupu.

Liczne przykłady, w większości zaczerpnięte z polskiej rzeczywistości, oraz rysunki i tablice znacznie ułatwią zrozumienie i wykorzystanie wiedzy teoretycznej w praktyce.

Książkę tę warto polecić studentom wyższych uczelni, zwłaszcza o profilach ekonomicznym i menedżerskim, specjalistom prowadzącym badania marketingowe, menedżerom oraz innym decydentom.


Prof. dr hab. Stanisław Kaczmarczyk jest kierownikiem Katedry Marketingu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Autorem licznych publikacji dotyczących marketingu, zarządzania marketingowego, badań marketingowych i ich zastosowań.


379 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024