Książka stanowi kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do
potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym. Przedstawiono w
niej teoretyczne aspekty zastosowania marketingu w szkolnictwie, doświadczenie w tym
zakresie polskich i zagranicznych szkół wszystkich szczebli (także wyższych uczelni)
oraz przykłady mogące pomóc w wykorzystaniu marketingowych metod, pomysłów i
rozwiązań w placówkach edukacyjnych.
W książce zostały omówione między innymi następujące zagadnienia:
- specyfika marketingowej koncepcji zarządzania w organizacjach niekomercyjnych;
- metody analizy mikro- i makrootoczenia oraz potencjału szkół;
- zastosowanie instrumentów marketingowych w szkolnictwie;
- prowadzenie badań marketingowych w placówkach edukacyjnych;
- sposoby pozyskiwania przez placówki edukacyjne środków pozabudżetowych.
Publikacja jest adresowana do osób zarządzających szkołami wszystkich szczebli i
pracowników oświaty. Przydatne informacje znajdą w niej również osoby zainteresowane
marketingiem w organizacjach non-profit i problemami szkolnictwa.
236 stron, A5, miękka oprawa