ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POCZTA PANTOFLOWA SZTUKA MARKETINGU SZEPTANEGO


BALTER D. BUTMAN J.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 46.60 Twoja cena  44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nadchodzi koniec marketingu z udziałem natrętnych naciągaczy!

Wszyscy rozmawiamy o produktach. Każdego dnia opowiadamy komuś o wyższości naszego samochodu (marki x) nad autem kuzyna (marki y), o smaku ulubionego piwa lub jakości usług firmy remontowej. W tym mechanizmie nie chodzi wcale o to, że mamy zamiar przekazywać komunikaty marketingowe, lecz o to, że lubimy snuć opowieści o tym, czego używamy - historie oparte na własnych i cudzych doświadczeniach. To jest właśnie fenomen marketingu międzyludzkiego typu z ust do ust.

Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je wykorzystać. Udowadniają, że reklama z ust do ust ma największą siłę oddziaływania, gdy uprawiają ją zwykli ludzie. Nie eksperci, kreatorzy trendów czy liderzy opinii, ale znajomi z pracy lub bliscy. Przecież często właśnie sąsiad lub przyjaciel ma większy wpływ na naszą decyzję o obejrzeniu konkretnego filmu niż najlepszy krytyk.

  • Dlaczego ludzie nie chcą rozmawiać?
  • Jak skłonić ich do rozmowy?
  • Jak zapewnić sobie pozytywną reklamę z ust do ust, nie uciekając się do oszustw i płatnej współpracy?
  • Kiedy negatywna reklama z ust do ust może być korzystna dla Twojej marki?
  • Jakie bodźce skłaniają ludzi do mówienia o ulubionych rzeczach nawet zupełnie obcym osobom?

Dave Balter jest założycielem oraz dyrektorem generalnym BzzAgent, agencji przecierającej szlaki w dziedzinie marketingu z ust do ust. Jego firma gościła na łamach magazynów Forbes i Fast Company, a magazyn New York Timesa poświęcił jej główny artykuł w jednym ze swoich wydań.

John Butman jest autorem i współautorem wielu książek. Pracował również jako ekspert do spraw strategii medialnych i komunikacyjnych w firmach oraz organizacjach non profit w Stanach Zjednoczonych i Europie.


Spis treści

Wprowadzenie. Witaj w świecie poczty pantoflowej

Bardo - Twój przeciętny, unikalny konsument

1. Kto rozmawia o produktach i dlaczego?

Andie, agresywna pracowniczka branży marketingowej

2. Word-of-mouth to nie marketing szeptany

Dzień wprowadzenia SP na rynek

3. Jak rozprzestrzenia się WOM?

Kto jest Twoim ekspertem?

4. Mit ludzi wpływowych

Przyjęcie z grillem

5. Gawędy WOM

Rysa na SuperPerfekcie

6. Niezwykła wartość negatywnych opinii

Bardo - oddany klient

7. Co dalej z WOM?

Podsumowanie

Głęboko w ulu: dodatkowe raporty BzzAgentów

Podziękowania

Skorowidz

220 stron, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024