ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

CRM PRZEWODNIK DLA WDRAŻAJĄCYCH


STACHOWICZ-STANUSCH A. STANUSCH M.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba najważniejsze) jak sprawić by zwiększyć sprzedaż i obniżyć koszty?

Ktoś, w tym momencie, może oczywiście powiedzieć, że nie jest możliwe, aby osiągnąć wszystkie przedstawione cele jedną grupą działań. A jednak. Wdrożenie systemu CRM może w firmie zdziałać cuda - ale nie ma co ukrywać - wymaga pewnych przygotowań, inwestycji i nie jest łatwe. Korzyści mogą być jednak niebagatelne.

"W trakcie pisania tej książki wykorzystaliśmy nasze praktyczne doświadczenia uzyskane podczas uczestniczenia w wielu wdrożeniach systemów CRM. Realizacja ponad 30. dużych projektów CRM oraz około 250. mniejszych, przeszkolenie setek użytkowników oraz realizacja kilkudziesięciu audytów CRM dała nam pokaźny bagaż wiedzy. W tej publikacji chcemy się tą wiedzą podzielić, próbując przedstawić praktyczny przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi czytelnika bezpiecznie przez projekt CRM. Celem jest minimalizacja ryzyka jakie niesie ze sobą wdrożenie CRM".
Autorzy

328 stron, A5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024