ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.60 44,27   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLIENT KTÓREGO MUSISZ MIEĆ


GORDMAN R.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 46.60 Twoja cena  44,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój
Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
kim jest klient, którego musisz mieć;
jak pozycjonować swoją firmę;
w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
jak wybrać sobie niszę na rynku;
co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.


Wstęp (9)

Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

Niezbędny audyt (223)

Podziękowania (227)

Skorowidz (231)

Format: A5, stron: 240, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024