Calimeromarketing to książka napisana specjalnie dla setek tysięcy
małych przedsiębiorców, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodaczą i
„wolnych strzelców”. Przedsiębiorców, którzy każdego dnia muszą konkurować z
większymi kolegami i którzy muszą sobie radzić we wszystkich aspektach
przedsiębiorczego życia, będąc jednocześnie pozostawieni sami sobie.
Karen Romme w ciągu dwunastu lat prowadzenia trzech różnych przedsiębiorstw
rozwijała swoją wizję marketingu. Poprzez książkę Calimeromarketing chce pokazać
małym przedsiębiorcom, jak silna jest ich pozycja w starciu z ich większymi
konkurentami.
Książka ta sprawi, że wyzbędziesz się skromności odczuwanej przez małych
przedsiębiorców. Jest też ona praktycznym podręcznikiem do rozwoju własnej strategii
marketingowej. Strategii, która bazuje na osobistych mocnych stronach, przy których
ewentualne budżetowe słabości nie stanowią żadnego ograniczenia. Nie jest ważne, czy
jesteś mały i chcesz stać się duży, czy tak jak ja, świadomie wybierasz, że
zostaniesz mały.
Jako przedsiębiorca musisz nie tylko być profesjonalistą w swoim fachu, ale też
mieć szeroką wiedzę ogólną. O wielu sprawach musisz wiedzieć na tyle dużo, by móc
podejmować decyzje odpowiednie dla swojej firmy. Dlatego też, w tej książce nie
znajdziesz teoretycznych rozpraw o planach strategicznych, znajdziesz w niej natomiast
podstawy i możliwości pewnej filozofii marketingowej powstałej z wiedzy i
doświadczeń, którymi dzielili się ze mną inni (mali) przedsiębiorcy. Ich i moje
doświadczenia razem stworzyły pogląd na to, jakie korzyści marketingowe mają mali
przedsiębiorcy w porównaniu z dużymi firmami.
Calimeromarketing jest napisany na przykładzie małego przedsiębiorcy i pokazuje, że
będąc energicznym i kreatywnym można z czasem w dziedzinie marketingu zajść całkiem
daleko. Bądź więc gotowy na zaskakujące rezultaty i pełen ufności czekaj na walkę z
„dużymi chłopcami”.
Spis treści
Przedmowa
Na przykładzie małego przedsiębiorcy .
Początek
Dlaczego książka o Calimeromarketingu? .
Powód
Dlaczego marketing w małych firmach powinien być inny? .
Filozofia
Co sprawia, że Calimeromarketing jest inny?
ZASADA 1 Zadawaj pytania i miej odwagę dokonywać wyborów
ZASADA 2 Buduj strukturalnie mocną sieć
ZASADA 3 Aktywnie przekaż swoje przesłanie .
ZASADA 4 Wykorzystaj dla swojej firmy prasę
ZASADA 5 Zadbaj o dobre środki wspomagające
ZASADA 6 Naprowadź aktywnie poszukujących na twoją firmę
ZASADA 7 Daj pierwszeństwo obecnym klientom .
ZASADA 8 Zdobywaj nowych klientów w indywidualny sposób
ZASADA 9 Bądź dumny ze swojego statusu małego przedsiębiorcy
ZASADA 10 Planuj, szukaj równowagi, podsumowuj i kwitnij
Posłowie
Przyszłość Calimeromarketingu .
O autorce
167 stron, miękka oprawa